וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין רוני סובל מפגיעה ברצועות הברך וייעדר כחודשיים

מנצ'סטר יונייטד איבדה את הקפטן שלה לתקופה הקרובה. החלוץ האנגלי יחמיץ את משחקי הליגה האירופית והגביע הקרובים ובנוסף, את המפגשים נגד ארסנל והדרבי מול מנצ'סטר סיטי במסגרת הליגה

one

בווידיאו: ההפסד של יונייטד לסנדרלנד בשבת

מנצ'סטר יונייטד קיבלה הערב (רביעי) בשורות רעות במיוחד לאחר שנודע כי קפטן הקבוצה, ויין רוני, ייעדר לתקופה של כחודשיים בשל פציעה ברצועות הברך.

כבר בשעות הבוקר, כאשר החלוץ נותר מחוץ לסגל של 18 השחקנים שנסעו עם הקבוצה למשחק החוץ בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, שייערך מחר בדנמרק מול מידטיילנד, החלו תהיות לגבי הסיבה לכך וכעת, היא גם התבררה.

רוני צפוי להחלים בזמן לקראת ההכנות ליורו 2016 שייצא לדרך בצרפת בעוד קצת פחות מארבעה חודשים, אולם הוא ייעדר ממשחקי ההכנה של הנבחרת בחודש הבא נגד גרמניה והולנד.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, ויין רוני. GettyImages
יונייטד תתגעגע אליו. רוני/GettyImages

מעבר לכך, רוני יחמיץ את שני משחקי הליגה האירופית הקרובים של יונייטד וככל הנראה גם את שמינית גמר המפעל אם השדים האדומים יעפילו אליו. הוא גם יפספס את משחק שמינית גמר הגביע האנגלי מול שרוסברי טאון ביום שני הקרוב ולאחר מכן, כמה מחזורי ליגה וביניהם את המפגש הביתי נגד ארסנל ב-28 בפברואר וכמעט בוודאות גם את הדרבי בחוץ נגד מנצ'סטר סיטי.

רוני סבל מפתיחת עונה רעה מאוד, אולם לאחרונה החל לחזור לעצמו ונכון להיום יש לו 14 שערים בכל המסגרות ב-32 הופעות העונה. בין היתר, הוא עקף העונה את אנדי קול והתייצב במקום השני בטבלת כובשי הפרמיירליג בכל הזמנים עם 192 שערים. כמו כן, חסרים לו שישה שערים בלבד על מנת לעקוף את בובי צ'רלטון ולהפוך לכובש הגדול ביותר בתולדות מנצ'סטר יונייטד בכל הזמנים, כאשר כרגע יש לו 244 שערים בכל המסגרות עבור המועדון.

יונייטד חווה עוד עונה בינונית והיא רק במקום החמישי בפרמיירליג, במרחק שש נקודות ממנצ'סטר סיטי שמחזיקה כרגע בכרטיס המוביל למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. לאדומים יש תחרות קשה על הכרטיס לאירופה, אולם הם עדיין לוטשים עיניים כלפי מעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully