וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' קארל: "כספי מבין את הפילוסופיה שלנו טוב מרוב השחקנים"

בארה"ב ממשיכים להחמיא לישראלי על עונת הפריצה שלו. מאמנו בסקרמנטו: "זה עונג לאמן אותו. גם הוא בהלם מהאחוזים שלו מחוץ לקשת". גודס מסביר את השינוי: "הוא מעולם לא מרים ידיים"

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס. AP
"יש הרבה מרכיבים בהצלחה שלי, זה לא משהו שקרה בין רגע". כספי/AP

על אף התקופה הפחות מוצלחת לאחרונה, עומרי כספי חווה את העונה הטובה ביותר. על כן, עושה רושם שכמעט מדי שבוע מתפרסמת בארצות הברית כתבה העוסקת ביכולת הטובה של הישראלי, והיום (רביעי) הגיעה תורה של סוכנות הידיעות AP לכתוב על כספי.

"הוא ככל הנראה מבין את הפילוסופיה שלנו טוב יותר מרוב השחקנים האחרים", אמר מאמנו בסקרמנטו ג'ורג' קארל. "עבורי, הוא חזר בקיץ עם גישה כל כך טובה בחלק ההגנתי של המגרש. זה עונג לאמן אותו העונה". על האחוזים המצוינים של הישראלי מחוץ לקשת אמר קארל: "הוא עבד על התחום הזה כל כך הרבה עד למצב שבו, לדעתי, אפילו הוא בהלם מכך. אני לא סבור שהוא חשב לעצמו שיהפוך להיות קלעי של 40, או 40 ומשהו אחוז ל-3".

בכתבה צוטט גם גיא גודס, שטען כי למעבר של כספי מהעמדה 3 ל-4 יש חלק בשיפור ביכולתו: "זה מאפשר לו יותר אופציות לזרוק שלשות ולשים את הכדור על הפרקט, מה שעובד מצוין עבורו. יש לו מאמן וקבוצה שמאמינים בו והוא משחק עם הרבה מאוד ביטחון. מה שמאפיין את עומרי זה ההתמדה והמחויבות. אפילו כשהוא עובר זמנים קשים הוא לא מרים ידיים. כשכולם מבלים בחוף, הוא עובד על המשחק שלו ומשתפר".

כספי עצמו אמר: "יש הרבה מרכיבים בהצלחה שלי, זה לא משהו שקרה בין רגע. זה תהליך של שנים של עבודה, מחויבות ולמידה. כשהייתי צעיר יותר הייתי מאוד בוסרי. היה לי פוטנציאל, אבל לא עבדתי מספיק. כעת, המשחק שלי אחר לגמרי. אני מייצג את ישראל בגאווה ובשמחה. אני שגריר של ישראל, גאה במקום ממני באתי ובמי שאני".

מאמן סקרמנטו קינגס ג'ורג' קארל. AP
נהנה מאוד לאמן את כספי העונה. ג'ורג' קארל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully