וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות ב-NBA: שיקגו מחפשת עסקה על פאו גאסול, רוביו לניקס?

הבולס מנסים להעביר את הספרדי לפני סגירת חלון הטריידים. ניו יורק כבר פנתה למינסוטה בנוגע לרכז הספרדי, מיאמי מעוניינת בהורפורד, קליבלנד בפריי. שמועות נוספות - בפנים

סנטר שיקגו בולס פאו גאסול מאוכזב. AP
בדרך החוצה? פאו גאסול/AP

קבוצות ה-NBA ממשיכות בניסיונות לבצע שינויים בסגל רגע לפני סגירת שוק ההעברות בליגה הטובה בעולם. הנה מקבץ שמועות מהשעות האחרונות:

* אדריאן ווז'נרובסקי מ"יאהו" טוען ששיקגו "מחפשת באגרסיביות" עסקה על פאו גאסול. לספרדי אפשרות להפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל בקיץ הקרוב, והבולס מעוניינים להשיג עבורו תמורה כבר עכשיו.

* ניו אורלינס ממש לא מרוצה מהסגל הנוכחי, ומחפשת אחר גבוה שיעזור לאנתוני דייויס. זאק לואו מ-ESPN טוען שהפליקנס ינסו לעשות הכול כדי לצרף את גרג מונרו ממילווקי, כשג'רו הולידיי ועומר אשיק עשויים לעשות את הדרך ההפוכה. עם זאת, ב-USA TODAY טוענים הערב כי הבאקס לא יוותרו על מונרו.

* כמו כן, הפליקנס מבינים שיאבדו את ריאן אנדרסון בקיץ, כשיהיה שחקן חופשי, ועל כן צפויים להעביר אותו בימים הקרובים.

* כריס ברוסארד, גם כן מ-ESPN, מדווח שסקרמנטו מתעניינת בתאבו ספולושה בן ה-31, במטרה לחזק את ההגנה שלה. השוויצרי רשם 49 הופעות העונה במדי ההוקס (23.7 דקות בממוצע למשחק) ומעמיד ממוצעים של 6.8 נקודות למשחק, 4.5 ריבאונדים, 1.4 אסיסט ו-1.2 חטיפות.

* המועמדים לחזק את מיאמי, על פי דיווחים שונים בשבוע האחרון: עומרי כספי, בן מקלמור, רנדי פוי, מירזה טלטוביץ', ג'רד ביילס,ו-ויין אלינגטון.

* ההיט שוחחו עם יוסטון בנוגע לדווייט הווארד, אך עסקה מעניינת נוספת שעלתה על הפרק, כך על פי דיווחים, קשורה בשליחתם של חסן ווייטסייד וגוראן דראגיץ' לאטלנטה, כשאל הורפורד וג'ף טיג יעשו את הדרך ההפוכה. גם מייק קונלי על הכוונת של מיאמי.

- גארד אטלנטה ת'אבו ספולושה. AP
סוף סוף קצת הגנה בסקרמנטו? ספולושה/AP

* מילווקי מנסה להעביר בטרייד את מייקל קרטר וויליאמס. על פי שמועות, עסקה אחת שעשויה להתרחש היא MCW ליוסטון, וטיי לוסון לבאקס. בו בזמן, נטען בארצות הברית שג'ייסון קיד אוהב את ריקי רוביו כבר שנים רבות, והטימברוולבס יהיו מוכנים לוותר עליו.

* ריקי רוביו מבוקש גם בניו יורק. הניקס כבר יצרו עם הזאבים קשר בנוגע לרכז הספרדי.

* על פי אדריאן ווז'נרובסקי, השם החדש ברשימת המועמדים לחזק את קליבלנד הוא צ'אנינג פריי. גם הקליפרס מעוניינים בפורוורד של אורלנדו, ועשויים להציע תמורתו את סי ג'יי ווילקוקס ולאנס סטיבנסון.

* מחירו של מרקיף מוריס ממשיך להיות גבוה. הסאנס דורשים בחירת סיבוב ראשון וכישרון צעיר עבור הפורוורד המוכשר והבעייתי.

* סקרמנטו קיבלה מספר שיחות טלפון בנוגע לרודי גיי, בן מקלמור, מרקו בלינלי וקוסטה קופוס.

* שיקגו דורשת בחירת סיבוב ראשון ושחקן נוסף בתמורה לטאג' גיבסון.

* הדיווחים האחרונים גורסים ששון מארקס יסרב להצעה לשמש כג'נרל מנג'ר של ברוקלין, ויישאר בסן אנטוניו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מרקיף מוריס, פיניקס סאנס. AP
יישאר בפיניקס? מרקיף מוריס/AP

* דיווחים סותרים בארצות הברית לגבי מייק קונלי: כלי תקשורת אחד טען כי ממפיס ודטרויט מנהלות שיחות לגבי טרייד של קונלי על רג'י ג'קסון, מארק שטיין טוען כי רכז הגריזליס לא יעבור לפני הדדליין.

* פילדלפיה קיבלה מספר פניות בנוגע לג'אליל אוקפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully