וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הבעיטה החופשית הכי מסובבת אי פעם, הקעקוע שמסעיר את הרשת

הליגה המלזית סיפקה מועמד ראוי לשער השנה עם ביצוע בלתי אפשרי, קעקוע "ש.ש.ל" מסעיר את הכדורגל, האתגר של זהבי, אחיו של שחקן הוקי זרק פחית בירה על השופט. וגם: כספי מתאושש, והאוהד שהגיע לבית חולים בגלל דני וולבק

צילום מסך

18:35: דונייל מאלן, ילד הפלא של ארסנל, עם עצירת כדור מדהימה

16:37: האתגר של ערן זהבי

כוכב מכבי תל אביב לקח חלק באתגר של חברת "נייקי", במהלכו ניסה לפגוע חמש פעמים במשקוף בבעיטת ראבונה. הצליח? התוצאות לפניכם.

13:00: הפרסומת של החברה הישראלית למנצ'סטר סיטי

חברת Wix הישראלית, המציעה פלפטורמה לבניית אתרים, כבר פרסמה בשנתיים האחרונות בסופרבול. כעת היא מכריזה על שיתוף פעולה עם מנצ'סטר סיטי וקבוצות הבת שלה, ניו יורק סיטי ומלבורן, באמצעות פרסומת קורעת בהשתתפות פאבלו סבאלטה, פרננדיניו, ניוקלאס אוטמנדי ורחים סטרלינג.

בפיפ"א מציינים את יום ההולדת של כמה כדורגלנים בולטים ברחבי הגלובוס

9:47 - עומרי כספי מתאושש מעקירת שן בינה

9:30: מיקי קופל נכנס באוהד הפועל תל אביב

מיקי קופל, איש העסקים שניסה לרכוש בעבר את הפועל עכו והפועל עפולה, כתב פוסט סוער נגד תמונה של אוהד הפועל תל אביב (לכאורה), שקעקע על ידו את ראשי התיבות "ש.ש.ל" (שתהיה שואה למכבי), קריאה הנפוצה ביציעי האדומים. יש לציין שלא ידוע מי האדם המצולם, ואם הוא אכן אוהד הפועל תל אביב. בין היתר כתב קופל, בפוסט שזכה לתהודה גדולה ברשת: "אני קורא להנהלת הפועל תל אביב לאתר את הזבל הזה ולהרחיקו לצמיתות ממגרשי הכדורגל. ולמשטרת ישראל לטפל בו פלילית".

8:45: היה שווה את זה?

סקוט וודס הוא אוהד נלהב של ארסנל, שחגג בלהט כל כך גדול את שער הניצחון הדרמטי של דני וולבק על לסטר בו צפה בביתו, עד שנזקק לניתוח בקע. "אחרי שקפצתי והתחבקתי ללא הרף עם אבי, הרגשתי רע ובאמצע הלילה חשתי כאבים עזים והובהלתי לבית החולים", הוא סיפר. "מעכשיו אני חושב שאקח את הדברים יותר בקלות, כי אני לא בטוח שהניתוח הזה שווה את 15 דקות התהילה שקיבלתי בזכותו, אבל אם ארסנל תזכה באליפות זה יהיה שווה את זה!".

אוהד ארסנל בבית החולים. טוויטר, אתר רשמי
אוהד ארסנל בבית החולים/אתר רשמי, טוויטר

8:00 - הכי מסובב שאפשר

קוראים לו פאיז סוברי, ויש לו כמעט שנה לחשוב מה ללבוש לטקס בחירת שער השנה של פיפ"א. אמש סובב קשרה של פינאנג מהליגה המלזית את הבעיטה החופשית הבלתי אפשרית הזו לרשת של פאהנג, והפך בשנייה אחת לסנסציית רשת.

7:35 - כואב להיות שופט בהוקי

שופטי הוקי נפצעים לא מעט בהיתקלויות עם השחקנים, אבל כזו פציעה עוד לא ראינו: השופט הזה בליגת נוער מחוזית בקוויבק שרק לעבירה על אחד השחקנים, ובתגובה חטף פחית בירה בידו, שמסתבר שנזרקה על ידי אחיו הגדול של השחקן שישב ביציע.

7:14 - היה או לא היה?

ועוד קצת הוקי - יכול להיות שג'וזף בלאנדיסי מהניו ג'רזי דבילס הוא אחיו האובד של איתי שכטר?

7:05 - להטביע על טרמפולינה זה כיף, כל עוד הסל לא נשבר

  • עוד באותו נושא:
  • הטבעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully