וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורן בלאן: "אני שמח בשביל קבאני, תמיד אמרתי שיש לו כישרון עצום"

מאמן פריס סן ז'רמן פרגן לחלוץ הממורמר שנכנס כמחליף וסידר לקבוצתו 1:2 על צ'לסי: "הוא עבר תקופה קשה". קייהיל משוכנע: "אפשר לבצע מהפך". כל התגובות והמספרים מפריס

רויטרס
אמר את המילה האחרונה. קבאני/רויטרס

פריס סן ז'רמן חגגה הערב (שלישי) ניצחון 1:2 על צ'לסי, שקירב אותה לרבע גמר ליגת האלופות. הקבוצה מבירת צרפת הייתה עדיפה, אבל לא הצליחה להכניע את טיבו קורטואה המצוין יותר מפעמיים ותצא לגומלין בלונדון (9 במרץ) כשהיא בסכנת הדחה. צ'לסי שהפסידה לראשונה מאז שחוס הידינק חזר אליה, תבקש לבצע מהפך מהולל.

seperator

מספרי המשחק

* פריס סן ז'רמן ב-50 משחקיה האחרונים בפארק דה פראנס בכל המסגרות: 41 ניצחונות, 8 תיקו, 1 הפסדים.

* זלאטן איברהימוביץ' עלה למקום התשיעי בין שיאני ההופעות בליגת האלופות, כשעקף את קרלס פויול עם משחקו ה-116 במפעל.

* המשקוף של דייגו קוסטה היה הקורה השישית של צ'לסי העונה בליגת האלופות. היא המובילה, כשאחריה פריס סן ז'רמן עם חמש.

* זלאטן איברהימוביץ' כבש 47 שערים בליגת האלופות במהלך הקריירה שלו, אבל זה היה הראשון בכדור חופשי.

* בזכות השער הזה הוא עקף את אוזביו הפורטוגלי ועלה למקום התשיעי בין הכובשים בליגת/גביע האלופות.

* ובזכות היותו הכובש הראשון של משחקי שמינית הגמר והאיש שחנך את 2016 במפעל, זלאטן הפך גם לראשון שמבקיע לפחות שער אחד בכל אחת מ-10 השנים הקלנדריות האחרונות.

* שש שנים וחצי חלפו מאז השער האחרון שצ'לסי ספגה בכדור חופשי ישיר בליגת האלופות. אז, בנובמבר 2009, הכובש היה קון אגוארו ששיחק באתלטיקו מדריד.

* ג'ון אובי מיקל כבש בסך הכול את שערו השני בליגת האלופות. הקודם היה נגד ספורטינג ליסבון בדצמבר 2014, שלמעשה היה שערו האחרון בכל המסגרות.

* כמעט 10 שנים חלפו מאז הפעם האחרונה ששחקן ניגרי כבש בשלבי נוקאאוט של ליגת האלופות. אז היה זה אובפמי מרטינס, במדי אינטר לרשת ויאריאל במרץ 2006.

* זה היה השער הראשון שספגה העונה פריס סן ז'רמן במשחקי בית בליגת האלופות.

* אדינסון קבאני היה זקוק ל-33 משחקים כדי להגיע ל-17 שערים בליגת האלופות - בדיוק כמו ליאונל מסי.

עוד באותו נושא

פריס סן ז'רמן ניצחה את צ'לסי 1:2 בשמינית גמר ליגת האלופות

לכתבה המלאה
זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
פעם ראשונה בכדור חופשי. זלאטן/רויטרס

התגובות

מאמן פריס סן ז'רמן לורן בלאן פרגן לקבאני ואמר בסיום: "אני מאוד שמח בשביל קבאני, אבל זה היה אותו דבר ולא משנה מי היה כובש. תמיד אמרתי שיש לאדינסון יש כישרון עצום. הוא עבר תקופה קשה אבל אני מקווה שהגול הזה ייתן לו ביטחון שוב. אני מעודד את כל השחקנים שלי ואותו במיוחד". על המשחק של קבוצתו: "במחצית הייתי מאוד עצבני בגלל שהגול שספגנו הגיע רק שניות לפני ההפסקה. היו לנו הזדמנויות להמשיך להניע את הכדור, אבל ספגנו גול קל. ה-1:2 זה לא יתרון גדול בשבילנו, אבל הקבוצה שיחקה טוב".

בלם פריס סן ז'רמן, דויד לואיז: "השגנו את הניצחון שרצינו. שלטנו במשחק, היו לנו הזדמנויות. יכולנו להשיג תוצאה טובה יותר, אבל ניצחנו וזה מה שחשוב. אנחנו יוצאים מהמשחק בהרגשה טובה לקראת הגומלין,עשינו צעד חשוב".

מאמן צ'לסי, חוס הידינק: "בשלב נוק אאוט חשוב לכבוש שער חוץ. אם נצליח לבצע מהפך בסטמפורד ברידג', להפסד היום לא תהיה חשיבות. לא היינו מספיק קטלניים כשהיו לנו הזדמנויות, אבל חוץ מזה אנחנו יכולים להיות יחסית מרוצים מהתוצאה. ברור שזו אף פעם לא הרגשה טובה להפסיד, אבל במפגש של שני משחקים אנחנו יכולים לקחת משהו מזה שהבקענו. יצרנו מצבים מסוכנים והיינו יכולים להבקיע יותר. השחקנים שיחקו טוב, לא רק שחקני ההגנה אלא גם הקשרים. זו עדיין התמודדות של 50-50. שיחקנו מול יריבה חזקה מאוד ועמדנו מולה היטב".

בלם צ'לסי, ברניסלב איבנוביץ': "היה משחק מאוד קשה, המשכנו להילחם גם אחרי שספגנו. נצטרף לנצח בבית כדי לעלות לרבע הגמר. הגענו לפה עם הרבה אומץ ויכולנו לכבוש יותר משער אחד. לפריס סן ז'רמן יש חלוצים גדולים שמספיקה להם הזדמנות אחת בשביל להבקיע. היינו צריכים להיות זהירים ויותר עירנים לפרטים הקטנים שיכולים להכריע משחק".

בלם צ'לסי, גארי קייהיל: "אנחנו יותר בטוחים במשחקי בית ואנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. ידענו כמה קשה יהיה לבוא לכאן ולהשיג תוצאה טובה. אנחנו יכולים לעלות, כבר עשינו את זה בעבר".

ג'ון אובי מיקל כבש אומנם את שער השוויון הזמני של צ'לסי, אבל גם הסיט לפני כן את הבעיטה החופשית של זלאטן לשערו והביא לביקורת מפתיעה מצידו של ריו פרדיננד, שאמר: "בחדר ההלבשה אני בטוח שמישהו אמר לו 'מה אתה עושה?'. אם אין לך את הביצים לעמוד מול הבעיטה של זלאטן אז אל תהיה שם. הוא יסתכל על זה וזה יביך אותו. אתה חייב להישאר יציב מול הכדור ולחטוף אותו גם בפנים אם צריך".

זלאטן מוכיח שהאף לא פחות רגיש מאזור החלציים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully