וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות לא נגמרות: פורוורד הפועל חולון, מייק מוסר, גמר את העונה

16.2.2016 / 21:10

האמריקאי (25, 2.03) סובל מפציעה בברכו, והצטווה לנוח לתקופה ממושכת כדי למנוע מצב של פגיעה בגיד. רשם 11.5 נקודות ו-7.9 ריבאונדים למשחק. ראמל בראדלי בספק גדול להפועל אילת

one

בווידאו: הפועל חולון מפסידה לעירוני נהריה

אם המקום האחרון בטבלה והמצב הקשה אליו נקלעה הפועל חולון מתחילת העונה לא מספיקים, קיבלה הקבוצה הסגולה הודעה נוראית נוספת היום (שלישי) כשהתברר כי הפורוורד מייק מוסר גמר את העונה עקב פציעה בברך. מוסר טופל במהלך העונה בברכו על מנת להקל על כאבים שהפריעו לו לשחק, וכשחזר מחופשה קלה בארצות הברית בשבוע שעבר החמירו הכאבים. בבדיקת MRI שנערכה לו התברר כי יש לשחקן נוזלים בבוקר ואם ימשיך לשחק ולהתאמן הוא עלול להגיע למצב של פגיעה רצינית בגיד הברך.

מוסר (25, 2.03) סיים את הלימודים במכללת אורגון בשנת 2014, ולאחר שלא נבחר בדראפט יצא לשחק באירופה במדי ריטאס וילנה. עונת הבכורה שלו באירופה לא הייתה מרשימה מדי, אך הפוטנציאל הגדול שיש בו הביא את הפועל חולון להחתימו. מוסר היה מועמד מספר פעמים במהלך העונה להיות מוחלף, כשהקהל החולוני לא התחבר אליו, אך דווקא בניצחון הליגה האחרון של חולון על מכבי חיפה הוא בלט עם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים. ב-19 משחקים העונה רשם 11.5 נקודות ו-7.9 ריבאונדים למשחק.

חולון, שתצא ביום שישי לאילת לקראת משחק החוץ נגד הפועל אילת ביום שבת, עשויה להופיע למשחק גם ללא ראמל בראדלי ששב להתאמן אחרי למעלה משבוע בשל פציעה, ועדיין לא ידוע האם יכול לשחק. לקבוצה נותר חילוף אחד בסגל, לאחר שצירפו מתחילת העונה את איבן רדנוביץ', בראדלי ודיונטה כריסמס שכבר הספיק להיות משוחרר, וכעת יצטרך המאמן דן שמיר לצרף שחקן במקומו של מוסר כדי לנסות לעזור לקבוצה לצאת מהמקום האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully