וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית' בספק גדול לגמר גביע המדינה, כל הכרטיסים אזלו

16.2.2016 / 19:31

מכבי תל אביב ומכבי אשדוד מתכוננות למשחק הגמר (ה', 21:00, ערוץ 1), מול יד אליהו מלא. הפורוורד עדיין פצוע. שגב: "היה לחץ הרבה זמן והוא השתחרר בחצי הגמר". גארט: "כיף שכל העיר תומכת"

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יהיה כשיר לגמר? סמית'/ברני ארדוב

מכבי אשדוד/באר טוביה ומכבי תל אביב חזרו להתאמן הערב (שלישי) לקראת משחק גמר גביע המדינה ביניהן (ה', 21:00, ערוץ 1).

לאור העניין הרב במשחק, אזלו הכרטיסים לגמר גביע המדינה. מכבי ת"א רכשה יותר מ-5,000 כרטיסים בעוד אשדוד החליטה לקנות כ-4,000 אחרי שראש העיר החליט לרכוש 2,000 כרטיסים נוספים מעבר למה שהקבוצה רכשה.

מאמן מכבי תל אביב, ז'אן טבק. ניב אהרונסון
תואר ראשון? טבק/ניב אהרונסון

הקבוצה של ז'אן טבק עלתה ראשונה על הפרקט ביד אליהו, כשהשאלה הגדולה היא סוגיית שיתופו של דווין סמית'. האמריקאי שלא שיחק נגד נס ציונה אמש בשל פציעה בקרסול, לא התאמן היום והוא בספק גדול לגמר. בריאן רנדל לא יתלבש למשחק, כאשר האחרון שלא יהיה בסגל למשחק יהיה דראגן בנדר או דגן יבזורי.

איתי שגב אמר היום: "תחושה כיפית לעלות לגמר גביע, לנצח, לעשות משחק טוב. היה פה לחץ הרבה זמן ואני שמח שהוא השתחרר במשחק הקריטי נגד נס ציונה. מאוד מרגש לשחק בגמר גביע, אני מאוד מצפה שזה יגיע. אני משחק כדורסל עם הלב, זה מה שלימדו אותי מהיום הראשון שדרכתי על המגרש. כל עוד אני נותן 100 אחוז, אני מרוצה. כולם יודעים כמה המשחק הזה גדול לכל מי שנמצא במערכת. מחאת האוהדים? זה לא קל לשחק בלעדיהם. מרגישים את זה על המגרש, אבל אני מכבד את הבחירה שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי תל אביב, איתי שגב. ניב אהרונסון
"תחושה כיפית". איתי שגב/ניב אהרונסון

באשדוד/באר טוביה יחלו מחר להתכונן באופן פרטני ליריבה, כשבאימון ביד אליהו התעסקו בעיקר בשחרור השחקנים ששיחקו שתי הארכות נגד מכבי ראשון לציון בדרך למשחק הגמר הראשון בתולדות המועדון. ג'ארד הומאן, שעדיין לא שיחק עם הקבוצה, עדיין לא בכושר משחק, וייתכן כי ישוחרר מבלי לשחק לאור השיפור ביכולתו של מייקל גלאדנס.

גארד אשדוד, דיאנטה גארט אמר: "אנחנו נצפה בווידאו של המשחק האחרון שלנו, נראה את ההבדלים בין המחציות וננסה להביא יותר מהמחצית השנייה למשחק הזה. שיחקנו טוב בשני המשחקים הראשונים נגד מכבי וננסה לעשות אותו דבר מבחינה הגנתית והתקפית וגם מבחינת אסטרטגיה. אנחנו קצת עייפים, שיחקנו שתי הארכות והגענו הביתה ב-23:30 בלילה ואז היינו צריכים לקום מוקדם בבוקר וללכת לטיפולים. זה החיים, עושים מה שצריך".

"יש להם גארדים טובים, לנו יש ביטחון ואותי ואת אייזיאה וננסה לעשות את העבודה שלנו. אנחנו צמד נהדר. גל מקל? הוא עזר להם הרבה, הוא מוביל את הליגה באסיסטים. נצטרך לשים עליו עין ולנסות לעצור אותו. ווידאו? המאמן שלנו מאוד אוהב את זה וזה עוזר לנו. אני חושב שיהיו יותר אוהדים שלהם, אבל תהיה אווירה טובה, יהיה כיף וכבר ניצחנו פה. ננסה לעשות את אותו הדבר".

"זה מדהים שיבואו 4,000 אוהדים מאשדוד. כיף שכל העיר תתמוך בנו, זה כוח גדול. זרקתי באחוזים נמוכים בחצי הגמר, כבר שכחתי מזה. זה קורה, אני משחק כבר הרבה זמן, ואני מאמין שאלו זריקות שייכנסו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully