וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין של אוהדי ברצלונה: "שמסי ייתן למסצ'ראנו לבעוט פנדל"

למרות הטריק של הפרעוש מול סלטה ויגו, בקאמפ נואו דורשים שחברו לנבחרת ארגנטינה יבעט את הפנדל הבא, "כדי שסוף סוף יקבל הכרה". וגם: התגובה המשעשעת של לואיס אנריקה לפנדל, שסותרת את הדברים שאמר לתקשורת, וסוארס נענה לאתגר הבעיטות של מסי. צפו

one

יומיים חלפו מאז תרגיל הפנדל של ליאונל מסי, ובספרד מתקשים להירגע. בתקשורת המקומית מדווחים היום (שלישי) כי לאחר השער ניגש שחקן סלטה ויגו, הוגו מאיו, לעבר הפרעוש והתלונן בפניו על המהלך שביצע. ב'אס' השתמשו בקורא שפתיים והגיעו למסקנה שמאיו סינן לעבר מסי "לאו, הפעם הלכת רחוק מדי".

כעת מתברר כי המהלך של מסי לא היה מתוכנן. לואיס אנריקה, למשל, התוודע למהלך שנרקם שניות לפני השער והגיב בהפתעה מוחלטת כשעוזר המאמן לחש לו על מה שעתיד לקרות, מה שסותר את מה שאמר לתקשורת מיד אחרי המשחק. עוד מפרסמים היום בתקשורת המקומית כי יוהאן קרויף, אותו מסי חיקה במהלך, התרגש מהמחווה ו"צפה בו שוב ושוב מבית החולים בו הוא מטופל כדי להחלים ממחלת הסרטן", על פי 'ספורט'.

בסרטון נוסף שפורסם היום, מתועד הצוות המקצועי של ברצלונה והשחקנים ברגעים שלפני ואחרי הפנדל. בווידאו ניתן לראות את מסי מתלחשש עם ניימאר, שהיה היעד המקורי של המסירה, ואת הברזילאי "מתעמת" עם לואיס סוארס על שגנב לו את השער.

צפו בתגובה של לואיס אנריקה

צפו בתיעוד החדש של הרגעים שלפני ואחרי הפנדל

אגב, למרבה ההפתעה אוהדי ברצלונה לא רוצים לראות את מסי בועט את הפנדל הבא. ב'אל מונדו דפורטיבו' מדווח על קמפיין אוהדים למען חבייר מסצ'ראנו, שב-264 ההופעות שלו בברצלונה עדיין לא כבש ולו פעם אחת. האוהדים אף פתחו עצומה ברשת הקוראת למסי לאפשר למסצ'ראנו לבעוט את הפנדל הבא כדי שלעת זקנה יקבל סוף סוף הכרה. "הדרך הקלה וההגיונית ביותר לחלוק לו כבוד הוא לתת לו לכבוש בפנדל. אנחנו מבקשים ממסי להבין את הרצון הזה ולאפשר לו לכבוש סוף סוף שער אחד במדי ברצלונה, כי משום מה לא מעריכים מספיק את פועלו לקבוצה".

ובעוד מסי לא מפסיק לקבל שבחים, ניימאר הולך ומסתבך. על פי דיווח בסוכנות הידיעות AP, הנכסים של החלוץ בברזיל, שנאמדים בכ-38 מיליון יורו וכוליים יאכטה ומטוס פרטי, הוקפאו על ידי רשויות המס בברזיל. בברזיל טוענים שניימאר חייב כסף רב לרשויות עוד מהתקופה בה שיחק בסנטוס.

בינתיים באימוני ברצלונה יש אטרקציה חדשה. קרבות ראש בראש של בעיטות מזווית בלתי אפשרית. היום לואיס סוארס ניצח את ג'רארד פיקה והתוצאה לפניכם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully