וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב שוקלים את צירופו של קית' לנגפורד בעונה הבאה

16.2.2016 / 8:20

הגארד שומר על קשרים עם מספר אנשים במועדון ועשוי לשוב לקדנציה שנייה. מקל: "עברו עלינו משחקים לא קלים, אוהב מאוד לשחק עם רוצ'סטי ועם אוחיון". אוחיון: "כך מכבי תל אביב צריכה להיראות. מכבי אשדוד? לא מחפשים נקמה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס
שחקן קאזאן קית' לנגפורד. ברני ארדוב
שוקלים לרצפו. לנגפורד/ברני ארדוב

מכבי תל אביב קטעה אמש (שני) רצף של שלושה הפסדים, כשניצחה את עירוני נס ציונה 66:81 והעפילה לגמר גביע המדינה. תחושת הקלה שררה בחדר ההלבשה לאחר המשחק: "ניצחון שהוא חשוב לביטחון שלנו. אנחנו עוברים עונה גרועה, אבל חשוב שנצא עם לפחות תואר אחד ממנה", אמר אחד מאנשי הקבוצה. במועדון הבהירו לשחקנים את חשיבות הגביע, ובצוות המקצועי יעבדו עימם גם בפן המנטלי לקראת המשחק מול מכבי אשדוד.

בקבוצה פוזלים לעבר העונה הבאה, כשמספר גורמים שוקלים את צירופו של הגארד קית' לנגפורד, ששומר על קשרים עם חלק מאנשי המועדון עוד מהתקופה שבה שיחק בחולצה הצהובה. בנוסף, על פי גורמים שונים, מכבי תל אביב החלה לגשש אצל המאמן הליטאי, יונאס קזלאוסקאס. בהנהלת מכבי תל אביב ישנם חילוקי דעות בנוגע למאמן בעונה הבאה, כשחלק טוען שיש לצרף מאמן זר ולא את ארז אדלשטיין.

ז'אן טבק: "מכבי תל אביב של היום היא לא מכבי תל אביב של פעם"

צמד חמד. רוצ'סטי ומקל/ברני ארדוב

הטריו גל מקל, יוגב אוחיון וטיילור רוצ'סטי סיים את המשחק עם 51 נקודות וזכה למחמאות מאנשי הקבוצה, וכך גם טרבור אמבקווה ואיתי שגב. "עברו עלינו משחקים לא קלים, וזה משפיע על הביטחון של כולם", ציין מקל. "אולי בהתחלה היינו קצת מהוססים, אבל בהמשך זה נעלם. במחצית השנייה היינו טובים מאוד. אני מאוד אוהב לשחק עם טיילור, ובטח עם יוגב שאנחנו מכירים המון שנים. היה קליק מול נס ציונה, וכשזה מתחבר זה נראה טוב".

גם במשחק הגביע מחו אוהדי הקבוצה על העלאת מחירי המנויים בעונה הבאה, כשלא עודדו לאורך הרבע הראשון. האוהדים מתכוונים למחות גם בגמר בחמישי. מקל התייחס לכך: "אנחנו צריכים אותם איתנו, אך מתרכזים בקבוצה". אוחיון הוסיף: "השארנו הכול על המגרש וכך מכבי תל אביב צריכה להיראות. מול נס ציונה מחצית אחת הספיקה, אבל ביום חמישי מצפה לנו סגנון אחר לחלוטין ונצטרך להיות מרוכזים 40 דקות. המילה נקמה לא בלקסיקון כרגע. אנחנו נלחמים על תואר. נבוא במוטיבציית שיא מול קבוצה שניצחה אותנו פעמיים - היא קבוצה איכותית וכשרונית אבל יש לה חסרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully