וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהונתן שולדבראנד: "באנו ורצינו יותר, התפוצצנו ובגדול"

16.2.2016 / 7:27

פורוורד מכבי אשדוד חגג את העלייה לגמר הגביע אחרי הקאמבק המדהים נגד ראשון לציון ונשמע אופטימי לקראת המפגש מול מכבי תל אביב: "יש סיכוי, אבל יהיה לא קל". הערכות: כ-3,000 אוהדים ידחפו את הקבוצה בגמר ביום חמישי

צ'ארלס תומאס, מכבי אשדוד, עם גביע המדינה. ברני ארדוב
ינשקו גם בחמישי? תומאס והגביע/ברני ארדוב

מכבי אשדוד/באר טוביה העפילה אמש (שני) לגמר גביע המדינה לאחר ניצחון 82:84 בתום הארכה כפולה על מכבי ראשון לציון. הקבוצה של צביקה שרף נקלעה לפיגור 66:54, ארבע דקות לסיום המשחק, אלא שריצת 0:14 נתנה לה את ההובלה, שהספיקה רק להארכה. בהארכה השנייה הצליחו השחקנים מעיר הנמל להתעלות ולסיים את המשחק. צ'ארלס תומאס היה המצטיין של אשדוד במשחק עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים כשדיאנטה גארט, השחקן המצטיין של הקבוצה העונה, נקלע ליום קליעה נוראי עם 5 מ-26 מהשדה.

בסיום נראו שחקני אשדוד מאושרים, כשרובם פרצו בצעקות ניצחון והתחבקו עם המאמן צביקה שרף. באשדוד ידעו לספר כי במחצית המשחק, אליה ירדו בפיגור חמש, ניער תומאס את השחקנים בצעקות וביקש מהם לגלות יותר מחויבות ומלחמה. "בחצי תומאס עשה לנו איזה ניעור קטן, ופשוט רצינו יותר. היה משחק מאוד אגרסיבי ויצא טוב", סיכם יהונתן שולדבראנד שקלע 15 נקודות, מתוכן חמש חשובות בהארכה, "לקח קצת זמן כנראה, אבל פשוט באנו ורצינו יותר, אין לי מה להגיד חוץ מזה. באנו והתפוצצנו ובגדול. זה איזשהו טירוף שכל אחד עובר".

הפורוורד שהגיע הקיץ מהפועל תל אביב רחוק ניצחון אחד מתואר ראשון בקריירה בישראל. "כל שנה יש סיכוי, אין משהו שונה השנה, יכולים להגיע למשחק טוב, יהיה לא קל, אני בטוח שיהיה משחק קשה". על הכושר האישי הנהדר בו נמצא והחיבור המפתיע עם צביקה שרף, שפירגן לו בסיום במסיבת העיתונאים בקריצה והוסיף: "אל תשכח להגיע לגמר בחמישי", אמר שולדבראנד: "אני מרגיש טוב, נותנים לי ביטחון גם באימונים וגם במשחקים. אני מרגיש מצוין, מאוד נהנה ושמח שכל מה שקרה קרה. אין לי שום תלונות, באמת שטוב וכיף לי".

ביום חמישי תעלה אשדוד לראשונה בתולדותיה לגמר גביע המדינה לאחר שני נסיונות כושלים בחצי הגמר. בקבוצה קיבלו 4,500 כרטיסים מאיגוד הכדורסל למכירה לאוהדים, אך ההערכות בקרב אנשי הקבוצה הן כי כ-3,000 אוהדים יגיעו לדחוף את הקבוצה במעמד. "נעשה מאמצים גדולים כדי להביא כמות גדולה של אוהדים למשחק", אמרו במועדון בסיום.

אוהדי מכבי אשדוד. צילום: ברני ארדוב, ברני ארדוב
יגיעו בהמוניהם? אוהדי מכבי אשדוד/ברני ארדוב, צילום: ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully