וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייק גריפין הוצע לדנבר, מיאמי רוצה את הווארד תמורת ווייטסייד

שלל דיווחים לקראת הטרייד דדליין: הקליפרס מוכנים להעביר את גריפין וסטיבנסון תמורת גלינארי, פאריד, יוקיץ' ובארטון, אך הנאגטס נוטים לסרב. הרוקטס מנסים להיפטר מהווארד, קופוס בדרך לקאבס?

בלייק גריפין שחקן לוס אנג'לס קליפרס. AP
הנאגטס נוטים לסרב. גריפין/AP

חגיגת האולסטאר נגמרה וב-NBA כבר עסוקים בטרייד דדליין, שיחול ב-18 בחודש. למרות מיעוט העסקאות, נראה שהקליפרס כבר רוקמת את הטרייד הגדול הבא. על פי דיווח של כתב ESPN כריס ברוסארד הקליפרס הציעו לדנבר את בלייק גריפין ולאנס סטיבנסון תמורת דנילו גלינארי, קנת' פאריד, וויל בארטון וניקולה יוקיץ'. נכון לעכשיו, הנאגטס נוטים לדחות את ההצעה בעיקר עקב העובדה שחוזהו של גריפין יפוג בתום העונה. בנוסף, הנאגטס מוכנים להעביר בטרייד רק חלק מהשחקנים הצעירים הכישרוניים שלהם.

חוזהו של גלינארי יפוג גם כן בתום העונה, בעוד לקנת' פאריד נותרו שלוש עונות נוספות בחוזה אחרי תום העונה הנוכחית. גם חוזהו הנמוך של וויל בארטון, שנמצא בעיצומה של עונת פריצה ואמור להרוויח 3.5 מיליון דולר לעונה (חוזהו יפוג בתום העונה 2017/18), נחשב אטרקטיבי במיוחד.

מאמן הקליפרס דוק ריברס הכחיש את הדיווח, אף שבשבועות האחרונים נפוצו שלל פרסומים על הנסיון של הקבוצה מ-LA להיפטר מבלייק גריפין, שפצוע בתקופה האחרונה ואחר כך ירצה השעיה בעקבות העימות הפיזי אליו נקלע עם אחד מעובדי המועדון.

דנילו גלינארי, דנבר נאגטס, מול ג'יימס ג'ונסון, טורונטו ראפטורס. AP
בדרך ל-LA? גלינארי/AP

* פרנק איזולה מ-ESPN מדווח שהרוקטס מעוניינים להעביר את דוויט הווארד עוד לפני הטרייד דדליין. עוד נטען כי החלו שיחות בין יוסטון למיאמי במסגרתם הסנטר המאכזב יעבור לפלורידה בטרייד שמעורב בו סנטר אחר, חסן ווייטסייד.

* מארק שטיין, גם הוא מ-ESPN, מדווח שקליבלנד מנסה להעביר אליה את הביג-מן של סקרמנטו, קוסטה קופוס.

* ב'יאהו' מדווחים שפול ג'ורג' עדיין לא משוכנע שייטול חלק במשחקים האולימפיים בריו. ג'ורג' אמר אחרי האולסטאר, בו קלע 41 נקודות, אחת פחות משיא כל הזמנים: "הייתה לי עונה ארוכה. חזרתי משיקום ממושך. אסיים את העונה ונראה מה הלאה. אני רוצה לראות איך הגוף שלי מגיב. זה הדבר החכם לעשות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דווייט הווארד, יוסטון רוקטס. AP
עובר לפלורידה? הווארד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully