וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: המחזור הנהדר של עירוני נהריה

15.2.2016 / 18:10

שלושה שחקנים של הקבוצה מעין שרה, חלקם לשעבר, הוליכו את טבלת השחקנים המצטיינים של המחזור השישי בליגת החלומות. המחזור הבא יינעל לחילופים ביום שבת בשעה 19:45

one

המחזור השישי בליגת החלומות ננעל אמש (ראשון) במשחק ההשלמה של המחזור ה-19 בין הפועל אילת להפועל ירושלים. בתום המחזור השישי מוליך את הטבלה המצטבר איתי פרידמן עם קבוצת "מכבי ביאליק דרום" שהשיגה 166 נקודות השבוע בדרך ל-1,055 נקודות במצטבר. פרידמן מוביל ב-4 נקודות בלבד על המקום השני, וב-18 נקודות על המקום השלישי. כזכור, הזוכה בתום השנה יזכה ב-25 אלף שקלים. המחזור השביעי יינעל לחילופים ביום שבת ב-19:45, רבע שעה לפני המשחק בין הפועל חולון להפועל אילת.

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. יוסי ציפקיס
השבוע היה המחזור של עירוני נהריה לדורותיה. אלפסי/יוסי ציפקיס

השבוע היה המחזור של עירוני נהריה לדורותיה. לא פחות משלושה שחקנים של הקבוצה, אחד נוכחי, ושני שחקנים לשעבר, מככבים בחמשת השחקנים המצטיינים. קמרון קלארק הוליך השבוע עם 39 נקודות, כשבמקום השני נמצא פול דילייני עם 38 נקודות. ג'ף אלן וג'ון וויליאמסון מהפועל תל אביב נמצאים במקום השלישי והרביעי בהתאמה עם 36 ו-35 נקודות בהתאמה וגרגורי ורגאס סוגר את חמשת הראשונים עם 33 נקודות.

יוני אייל הוא הזוכה השבועי עם קבוצת "להיות ראשון זה מחייב" והוא זוכה בכדורסל MOLTEN הרשמי של מנהלת ליגת העל. אייל זכה השבוע בלא פחות מ-238 נקודות, 12 נקודות יותר מהמקום השני השבועי, כשהציב בנבחרת אחת את שלושת השחקנים המצטיינים - קמרון קלארק כקפטן, פול דילייני וג'ף אלן. אל השלושה צירף אייל את גל מקל, ג'ון דיבלתומיאו, מרקו קילינגסוורת', איתי שגב ורועי נציה ממכבי אשדוד. המאמן אריק אלפסי הוליך את הנבחרת של אייל אל המקום הראשון.

בליגת החלומות VIP ממשיך שלומי פרי להוליך את הטבלה עם קבוצת "מחוסרי עבודה" שהשיגה השבוע רק 12 נקודות, אך נמצאת עם 969 נקודות במצטבר. גם במקום השני והשלישי לא היה שינוי כשחשבון הטוויטר הנהדר פייק סרוסי ומאמן עירוני רמת גן רועי חגאי נמצאים במקומות אלה בהתאמה. המנצח השבועי של ליגת ה-VIP הוא ראש דסק הכדורסל של וואלה ספורט, אהרל'ה ויסברג, שטיפס מעט בטבלה עם 167 נקודות שבועיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully