וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי נבחר לאחד משלושת הקלעים הגרועים של השבוע ב-NBA

הישראלי שרצה להשתתף בתחרות השלשות חווה תקופה רעה מאוד בפברואר, ונכלל במדור הסטטיסטי שפורסם באתר הרשמי של הליגה: "אם ימשיך כך, לא יהיה לו סיכוי להיבחר לשחקן המשתפר של העונה"

שחקן סקרמנטו קינגס עומרי כספי. AP
השקיעה תיעצר? כספי/AP

באחד הבלוגים באתר הרשמי של הליגה ישנו מדור סטטיסטי שבוחר את הקלעים הגרועים של השבוע. לרוע מזלו, עומרי כספי, שקיווה להשתתף בתחרות השלשות בסוף שבוע האולסטאר בטורונטו, קיבל היום (שני) את הכבוד המפוקפק, על יכולתו במשחקים בין ה-5 בפברואר, וה-11 בפברואר.

"כספי נמצא בעיצומה של עונת פריצה", כתב בן לייבוביץ, מאתר הסטטסיטיקה "פוינטאפטר". "הוא היה לוהט בנובמבר ודצמבר ולא רע בינואר, אבל הישראלי בן ה-27 איבד את הקליעה שלו בפברואר. מאז החמישי בפברואר (ארבעה משחקים), הסמול פורוורד הוותיק קלע רק 15 מ-41 הזריקות שלו מהשדה (36.6 אחוז).

על אף שכספי קולע העונה 42.2 אחוז מהשלושת שלו העונה (מקום תשיעי בליגה), הוא לא הצליח לקנות סל מחוץ לקשת בשבוע שעבר. הוא קלע 4 מ-18 ל-3 - 22.2 אחוז, הרבה מתחת לממוצע העונתי שלו. כספי הכניס את עצמו למירוץ אחר תואר השחקן המשתפר של העונה. אם הרצף השלילי הזה של פברואר יימשך גם אחרי פגרת האולסטאר, לא יהיה לו סיכוי מול וויל בארטון וסי ג'יי מקולום".

אגב, עם כספי ברשימת שלושת הקלעים הגרועים של השבוע ניתן למצוא גם את פטריק בברלי וקובי בריאנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully