וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התקנון ארכאי. לא רק שהוא לא מתאים למאה ה-21, אלא גם לא למאה ה-19"

הטרור ניצח? המהפכה באמת אמיתית? האם יהיה שינוי בטיפול באבוקות? איתמר צ'יזיק, מנכ"ל מכבי חיפה, ואורן חסון, מנכ"ל המנהלת, על הדרמה סביב משחק הרדיוס של בית"ר, הפתרון שאולי היה צריך להגיע הרבה לפני והתיקונים שמתוכננים. משדר הספורט היומי מאולפן וואלה! NEWS

מערכת וואלה

בוידאו: משדר הספורט היומי על פרשת הרדיוסים וקיום המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה

הסערה שליוותה את הכדורגל הישראלי בימים האחרונים, ובמרכזה קיום המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה והעונשים שיקבלו הקבוצות אם לא תופענה, הסתיימה בסופו של דבר בהחלטה על קיום המשחק כמתוכנן, בעקבות הסכמתה של המשטרה לקחת אחריות מלאה על שמירת הסדר.

במשדר הספורט היומי, בהשתתפות הילה קובו, אורן יוסיפוביץ וחמי אוזן, אירחו את מנכ"ל מנהלת הליגה, אורן חסון ואת מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, על מנת לברר מה תהיינה השלכות הפרשה, אם בכלל, וכיצד ניתן למנוע בעיות דומות בעתיד.

"הוכחנו שבדרך של הידברות בין הקבוצות אפשר לפתור משברים", אמר אורן חסון, ופירט את הישגי הישיבה המכרעת, בהשתתפות כל חברי המנהלת, "בסופו של דבר עשינו שני דברים משמעותיים: הראשון זה לדאוג לקיומו של המשחק, ודבר שני, לקחנו על עצמנו תוך שבוע להגיש להנהלת ההתאחדות את המלצותינו לשינוי התקנון".

מנכ"ל המנהלת, אורן חסון. ניב אהרונסון
"הוכחנו שאפשר לשנות בעזרת הידברות". חסון/ניב אהרונסון

באשר לתפקידה של המנהלת בכל מה שנוגע לסערה שנוצרה, הסביר חסון: "תפקידנו לייצג את הקבוצות, אך אנחנו לא קשורים בשום צורה לבית הדין. אנחנו יכולים לעזור בשיתוף פעולה בין ראשי הקבוצות, ולבקש לערוך שינויים בתקנון המשמעת. אנחנו עובדים על זה בערך שלושה חודשים עם יושב ראש חעדת החוקה והאתיקה, יעקב שחר."

מי שהביע את שביעות רצונו מהצורה בה הסתיימה הפרשה, הוא איתמר צ'יזיק, שאמר: "נגולה לי אבן גדולה מאוד מהלב כי אם הייתי אחראי למשחק הייתי מסרב לקיים אותו בתנאים שנוצרו. חשוב מאוד שהמשטרה לקחה אחריות". על פי צ'יזיק, השינוי לא אמור להסתיים פה: "אנחנו דורשים שינוי בתקנון. מקווה שכולם יתגייסו לשנות את התקנון הארכאי הזה שמתאים למאה ה19 ולא ה-21".

"אנחנו אמורים לטפל לא רק בעניין הרדיוסים", הוסיף חסון, "לקחנו על עצמנו להגיש המלצה להתאחדות על שינויים רבים בתקנון. זה לא הזמן להרחיב מה נשנה ומה לא". בעניין הצורך לייצר הרתעה כך שאוהדים לא יעברו על החוק, התייחס חסון בעיקר לחשיבותם של בתי המשפט: "בשנתיים האחרונות הרבה קבוצות בליגת העל עושות פעולות ומשקיעים משאבים אדירים לטיפול בבעיה, אך בסוף זה תלוי בבתי המשפט. עד שלא ינקטו ביד מאוד קשה, עם כל הרצון של הקבוצות והמנהלת, והסיוע האדיר מהמשטרה, לא יקרה כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully