וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתר "פוטבול ליקס" חושף: חוזהו של חאמס רודריגס בריאל מדריד

אחרי שחשף את חוזה ההעברה של גארת' בייל מטוטנהאם, אתר ההדלפות חושף את שכרו של הקולמביאני ואת סעיף השחרור בסך 500 מיליון יורו. גם חוזה ההעברה של אלונסו לבאיירן נחשף

one

בווידאו: תקציר הניצחון של ריאל על בילבאו והגול של חאמס

האתר "פוטבול ליקס" ממשיך לעורר סערות בריאל מדריד ואחרי שחשף את החוזה שנחתם בין הבלאנקוס לטוטנהאם ברכישתו של גארת' בייל, היום חושף האתר את חוזהו של חאמס רודריגס במועדון.

על פי החוזה שנחשף באתר, חאמס, שנכנס להרכב של ריאל מדריד במקום בייל הפצוע, הרוויח בעונה החולפת כ-7,000,930 מיליון יורו בעונה הראשונה שלו בשני תשלומים, כאשר בעונה הנוכחית שכרו קפץ ל-7,759,370 מיליון יורו, סכום אותו הוא יקבל בשני תשלומים שווים כאשר סכום זה אינו משתנה עד העונה האחרונה בחוזהו ב-2019/20. סעיף השחרור של השחקן אגב, עומד על לא פחות מ-500 מיליון יורו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזהו של חאמס בריאל מדריד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, האתר חשף גם את חוזה ההעברה של צ'אבי אלונסו מריאל מדריד לבאיירן מינכן ב-2014. באיירן שילמה על השחקן, שהיה אז בן 32, 7.5 מיליון יורו והתחייבה לשלם 1.5 נוספים אם ישחק ב-30 משחקים, סכום לבסוף אותו שילמה. הסעיף מראה שלבווארים היו ספקות בנוגע לכושרו ורצו לראות האם הספרדים אכן משחררים אותו כשהוא כשיר לחלוטין. סעיף מעניין נוסף כולל התחייבות למשחק ידידות בין שתי הקבוצות שייערך בשנת 2017.

כזכור, לפני פחות מחודש חשף האתר שגארת' בייל הוא אכן השחקן היקר בהיסטוריה ושהבלאנקוס שילמו מעל מאה מיליון יורו ללונדונים עבור השחקן, או ליתר דיוק 100,759,417 יורו ששולמו בארבעה תשלומים פלוס סכום סולידריות נוסף בסך 1,015,875 יורו. סוכנו של הוולשי אז זעם על ההדלפה, איך תגיב ריאל מדריד הפעם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully