וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחכים לראות איך במזרח מאשימים את דיוויד בלאט בהפסד הזה"

המאמן שפוטר רגע לפני האולסטאר, זכה לאזכורים: "המאמנים מאפשרים לשחקנים לקבוע מהלכים. זו מחווה לבלאט", "תודה לאל שהוא לא כאן. הוא היה מפריע לטקס לקובי ומזכיר שגם לו יש תארים"

קובי נפרד מהקהל באהבה/רויטרס

"היה כיף. מאוד נהניתי לשחק עם החבר'ה האלה ולצחוק איתם על הספסל", כך סיכם קובי בריאנט את הופעתו ה-18 והאחרונה במשחק האולסטאר, אחרי שהמערב הביס 173:196 הלילה (בין ראשון לשני) את המזרח במשחק הכוכבים שנערך בטורונטו.

ראסל ווסטברוק זכה ב-MVP של המשחק בפעם השנייה ברציפות, בעזרת 31 נקודות. פול ג'ורג' צלף 41 עבור המזרח, נקודה פחות משיא כל הזמנים של ווילט צ'מברליין ("לא הייתי מודע לזה במהלך המשחק"), אבל כולם התמקדו בכוכב הלייקרס הפורש.

מאמן המערב, גרג פופוביץ', אמר: "לראות אותו עכשיו זה כמו לראות דור מתחלף. הוא היה דמות כל כך אייקונית, כל כך הרבה זמן והוא מעביר את זה הלאה עכשיו, לחבורת שחקנים צעירה שראיתם אותה מופיעה במשחק הזה". דוויין וייד הוסיף: "בשלב מסוים בחיים של כל אחד מאיתנו, כולנו רצינו להיות קובי בריאנט כששיחקנו בחנייה בבית. ראינו אותו צומח ומתפתח ורצינו לתת לו כבוד הערב".

בריאנט זכה לטקס מרגש לפני המשחק, מיד לאחר שקנדה, שאירחה לראשונה את המשחק, קיבלה כבוד משלה עם סרטון על ד"ר ג'יימס נייסמית' הקנדי, האיש שהמציא את הכדורסל לפני כ-120 שנה. את הצגת השחקנים ניהלו כוכב העבר סטיב נאש והראפר הקנדי דרייק ואת ההמנון שרה הזמרת נלי פורטדו, גם היא ילידת השכנה הצפונית של ארצות הברית. לבריאנט הוכנו שני סרטונים, אחד עם ההיילייטס ממשחקי האולסטאר הקודמים והשני, ברכה של קארים עבדול ג'באר. "זה מגיע לו", אמר לברון ג'יימס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חסרונו הורגש. בלאט/מערכת וואלה!, צילום מסך

למשחק הזה הייתה גם זווית ישראלית, סוג של. דיוויד בלאט היה קרוב לאמן את המזרח, אבל פוטר לפני שבועיים וחצי. טיירון לו החליף אותו ונושא המאמן גרר לא מעט תגובות ובדיחות ברחבי הרשת. "המאמנים באולסטאר מאפשרים עכשיו לשחקנים לקבוע את המהלכים. זה נחמד. מחווה לא צפויה לדיוויד בלאט", צייץ ברוס הולי מ-ESPN.

זאק הארפר מ-CBS כתב בטוויטר: "טיירון לו יצטרך לספק תשובות על הרבע האחרון" וחברו לאתר, מאט מור, הגיב: "אתה יודע, זאק, קבוצות של דיוויד בלאט ספגו 200 נקודות בהרבה משחקים מעבר לים". בבלוג של אוקלהומה סיטי ת'אנדר באתר "SB ניישן" צייצו: "מחכים לראות איך במזרח מאשימים את בלאט בהפסד הזה" ואילו העיתונאי בן אקסלרוד צייץ בציניות: "תודה לאל שדיוויד בלאט לא באירוע הזה. הוא בטח היה מפריע לטקס של קובי ומזכיר לכולם שגם הוא זכה בהרבה תארים".

עוד באותו נושא

המערב ניצח 173:196 את המזרח באולסטאר, הקהל נפרד מקובי בריאנט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully