וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רציני או ציני? אוהדי מכבי נתניה מחאו כפיים לשחקנים בסיום המשחק

15.2.2016 / 8:39

בנועלת הטבלה לא ידעו האם המחווה של האוהדים לאחר ההפסד למכבי תל אביב הייתה אמיתית. אוסידון שוב ספג קללות, קורצקי: "הוא עושה את הכי טוב עבור נתניה. זו תקופה רעה"

one

כמה עשרות מאוהדי מכבי נתניה ליוו את השחקנים במחיאות כפיים עם ירידתם לחדר ההלבשה בסיום המשחק אמש (ראשון), בו הפסידה נועלת הטבלה פעם נוספת, 3:1 למכבי תל אביב. השחקנים והמאמן מנחם קורצקי נראו מופתעים משהו מהמחווה ולא ממש הבינו תחילה האם מדובר בצעד ציני או אמיתי מכיוון הקהל.

במהלך המשחק, לא מעט קללות נשמעות מכיוון היציע בו ישבו אוהדי נתניה. רוב הגידופים היו לעבר היו"ר דורון אוסידון, שישב בתא צפייה באצטדיון המושבה ולא בא במגע עם האוהדים הדורשים את עזיבתו.

קורצקי נשאל מה הוא חושב על המחאה נגד אוסידון והשיב: "הקהל צריך להבין שדורון עושה את הכי טוב עבור מכבי נתניה. הוא נמצא לבד במערכה ומחזיק את המועדון. הוא עושה הכל כדי שיהיה הכי טוב לנתניה. התקופה הזו רעה, אבל אני מבטיח ומתחייב שהקבוצה תחזור במהרה לצמרת הכדורגל הישראלי. הכל מוביל לזה שהתקופה הזו תהיה מאחורינו. אני מקווה להיות זה שיוביל את המועדון קדימה, אבל גם אם לא אהיה כאן, אני משוכנע שנתניה תשוב למקום הראוי לה".

באשר ליכולת של השוער ברק לוי, שהדיפה גרועה שלו אפשרה למכבי תל אביב להחזיר אליה את היתרון, אמר המאמן: "טעויות קורות. נצטרך להרים את ברק, כמו את יתר השחקנים".

תקציר מכבי נתניה - מכבי תל אביב 3:1. one
נתניה ממשיכה לקרוס/one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully