וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיימון סימפסון: "עוברת על מכבי עונה קשה, זה הזמן לעשות את זה"

15.2.2016 / 8:09

בנס ציונה רוצים לרשום סנסציה בחצי גמר הגביע, הסנטר יודע: "כל הלחץ עליהם". ראשון לציון ואשדוד מחפשות מקום בגמר. מונרו: "רוצים לבוא להנות". שולדבראנד: "מקווה שנגיע כמו שאנחנו יודעים למשחק גדולים". הומאן ייחתך מבלי לשחק?

צילום ועריכה: קובי אליהו

עירוני נס ציונה תנסה לרשום סנסציה גדולה הערב (שני) ולהדיח את מכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה (21:15, ספורט 5), בפעם הראשונה שהכתומים מגיעים למעמד. הקבוצה של עופר ברקוביץ' תעלה לפרקט ללא הקפטן טל דן שסובל מפציעה במפשעה, ואחרי שהפסידה כבר שלוש פעמים העונה למכבי תל אביב. למרות זאת, ההתרגשות בעיר גדולה וכאלפיים אוהדים צפויים לצבוע את יד אליהו ולנסות לתת לקבוצה את הדחיפה בדרך אולי להפתעה ענקית.

"אנחנו צריכים לשחק כקבוצה, אם נשחק ביחד וחזק יהיה דבר חשוב עבורנו", אמר לקראת המשחק דיימון סימפסון, "אני מבין שזה הולך להיות משחק גביע טוב. הלחץ עליהם, אנחנו צריכים לבוא לשחק חזק, רוב הלחץ עליהם, נצטרך להשאיר את כל מה שיש לנו על הפרקט. אם יש זמן טוב לעשות את זה, זה הזמן. מכבי עדיין קבוצה טובה, אבל עוברת עליהם עונה קשה. אין עלינו לחץ, כל הלחץ עליהם, ננסה להנות ולשחק כמה שיותר חזק". סימפסון צפוי לעזוב את הקבוצה בסוף החודש, ולחתום בקבוצה אחרת כפי שמתאפשר לו לפי החוזה עליו חתם, "אני שומע הרבה על זה שאני עוזב, שום דבר עוד לא סופי. אני רק מנסה להתרכז בלהגיע לגמר. אני מאוד רוצה לתת לקבוצה שלי מתנה לפני שאולי אני עוזב".

שחקן עירוני נס ציונה דיימון סימפסון. ברני ארדוב
נחוש לנצח את מכבי. דיימון סימפסון/ברני ארדוב

במשחק המוקדם, ואולי הצמוד יותר, ייפגשו מכבי ראשון לציון ומכבי אשדוד/באר טוביה. הכתומים מגיעים למשחק אחרי שישה הפסדים בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלהם, אבל עם אמונה גדולה ביכולתם ובאפשרות לזכות בגביע. מנגד הקבוצה של צביקה שרף ניצחה העונה כבר ביד אליהו את מכבי תל אביב, ותנסה להגיע לגמר בפעם הראשונה בתולדותיה. בקבוצה הדרומית לא רשמו למשחק את הפורוורד-סנטר ג'ארד הומאן שהצטרף השבוע, ולפי אנשי הקבוצה הוא רחוק מכושר משחק וייתכן אף שייחתך מבלי לשחק.

"בשבילנו זה רק עוד משחק, אולי המשחק הבא יהיה הכי חשוב, אבל מסתכלים רק משחק אחרי משחק. הדבר השונה זה שאולי אנחנו באולם אחר, אנחנו צריכים לבוא באותה הגישה", אמר דריל מונרו לקראת המשחק, "אנחנו לא רוצים לשים על עצמנו לחץ, רוצים לבוא להנות ולשחק את המשחק שלנו. אם נבוא עם התוכנית משחק הנכונה ונהיה מוכנים לשחק. אנחנו ממשיכים לשחק בשלוש ליגות, זה הרבה משחקי כדורסל, אנחנו נמצאים הרבה ביחד, פשוט נהנים מהחוויה. לא אכפת לנו אם אנחנו מתחת לרדאר, רק מתמקדים בעצמנו ועושים מה שאנחנו צריכים לעשות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יונתן שולדברנד מכבי אשדוד. ברני ארדוב
מגיע בכושר שיא. יהונתן שולדברנד/ברני ארדוב

באשדוד יקוו לעוד ערב גדול של יהונתן שולדבראנד, שצלף 27 נקודות במשחק הליגה האחרון, שיא קריירה: "השיא שלי לא מעניין, אני מקווה שאנחנו נגיע כמו שאנחנו יודעים במשחקים חשובים ונשחק ביחד, אנחנו קבוצה כשרונית ונקווה שזה אחד מהימים האלה", אמר הפורוורד לקראת המשחק, "אנחנו צריכים לשחק מאוד אגרסיבי, הם קבוצה אגרסיבית שרצה הרבה, צריכים לשחק ביחד בהגנה ובהתקפה. אני מקדיש הרבה זמן לפני ואחרי אימונים. מבחינתי זה עוד משחק שלא פחות חשוב משום משחק אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully