וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי ראשון לציון 33:35

דרמה גדולה במשחק העונה: חן פומרנץ הצטיין עם 10 שערים וסייע לקבוצתו לסגור פיגור 30:26, ארבע דקות לסיום. גלעד מאור: "היתה סערת רגשות בסיום, אבל היה גם משחק כדוריד ענק"

גיל פומרנץ שחקן מכבי תל אביב כדוריד. עמית שיסל,
איזו דרמה. פומרנץ/עמית שיסל

המחזור ה-17 בליגת העל בכדוריד נפתח הערב (ראשון) עם משחק העונה, בו ניצחה מכבי תל אביב 33:35 את מכבי ראשון לציון, לאחר שכבר חזרה מפיגור 29:24, ו-30:26, ארבע דקות לסיום. בזכות הניצחון, הגדילה את הפער בפסגה לשלוש נקודות.

כבשו למכבי ראשון לציון: ווגרינץ 8, קנקר וגבע 5 כ"א, יואב נאמן 4, טל גרא ודניאל פרידמן 3 כ"א, אריאל רוזנטל 2, עמית סטלמן, גל אברהם וניב יסקולקה. עצירות שוער - אלדר שיקלושי עם 8 מ-41 - 19%.

כבשו למכבי תל אביב: חן פומרנץ 10 מ-13 (כולל 6 מ-7 בפנדלים), בוסקוביץ 7, דן נתן 5, עומר דבדה ו-ולדי קופמן 4 כ"א, גיל פומרנץ 3, עידו טוראל 2, עצירות שוער: מילאן קוסאנוביץ 11 מ-44 - 25%.

בסיום, לאחר סערת רגשות והאשמות של נציגי הקבוצות, גם כלפי השופטים, גלעד מאור מאמן מכבי ראשון לציון סיכם את המשחק: "הייתה פה סערת רגשות בסיום, אבל מעל הכל היה פה משחק כדוריד ענק. אין לי מה להגיד נגד השופטים. המשחק עצמו הוא תעודת כבוד מאוד גדולה לכדוריד הישראלי. היו פה שחקנים על המגרש, משני הצדדים, ולטעמי זה המשחק הכי טוב של השנה.

חן פומרנץ המצטיין במשחק: "יש אמוציות במשחק, ואנחנו צריכים להתרכז בכדוריד. אני לא מדבר עם שופטים, טעויות זה חלק ממשחק וזה מתאזן, אבל משחק צריך להתנהל יותר על מי מנוחות. יש ימים ששריקות הולכות לצד אחד, וחבל. זה טוב שהקבוצה נלחמה היום עד לרגע האחרון. לנו היה חשוב לנסות להציג את תוכנית המשחק שלנו ויכולת עקבית. אני שמח שהיום זה עבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully