וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: חוסר שביעות רצון וביקורת על דני פרנקו

ההפסד להפועל אילת לא עבר בשקט אצל האלופה. המאמן ניסה להסביר: "באנו אחרי נסיעה קשה, אני מאמין שעוד נחזיר את ההפסד הזה בהמשך העונה". קטש: "ברור לכולם כמה הניצחון הזה חשוב לנו"

one

הפועל אילת הצליחה לנצח הערב (ראשון) 83:92 את הפועל ירושלים אחרי הארכה וכשקאליף ווייאט מפציץ 25 נקודות. זה אותו ווייאט, שנזרק אתמול מאימון הקבוצה כשבמועדון שקלו להחליפו. המאמן עודד קטש לא אהב את הגישה של השחקן, ובמועדון בחנו אפשרות לצרף את טיילור באטל מהפועל תל אביב, אך לאחר ההצגה הגדולה של ווייאט ספק אם ישוחרר. בירושלים יש חוסר שביעות רצון מתמשך מפרנקו וקיימת ביקורת על ניהול המשחק שלו והמשבר בו הקבוצה נמצאת.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. ברני ארדוב
חוסר שביעות רצון מפרנקו/ברני ארדוב

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו ניסה להסביר את ההפסד ואמר: "באנו לפה אחרי נסיעה קשה ומאוד היה חשוב לנו להיות אגרסיביים וקשוחים. ברוב המשחק עשינו עבודה טובה והראינו את האופי שאנחנו רוצים להראות. הייתה לנו הזדמנות בסוף לנצח את המשחק, ואני צריך לקחת את זה על עצמי, הייתה לנו עבירה לתת והשחקנים היו מאוד מלוכדים ואמרו שנעשה עצירה, וכולם היו עם אנרגיות, הלכתי איתם וזאת הטעות שלי, כי המשחק הזה היה יכול להיגמר לטובתנו. זה משחק ליגה והראינו את הגישה שאנחנו רוצים להביא. נדע להחזיר את המשחק הזה בחזרה".

מאמן הפועל אילת עודד קטש: "היה משחק כדורסל טוב, במחצית הראשונה ההתקפות לא נכנסו לעניינים, אבל היה משחק אגרסיבי, הגנתית היינו בסדר. במחצית השנייה התחלנו רדומים אבל חזרנו למשחק, היה לנו הרבה מזל שהבאנו את המשחק להארכה ובהארכה קיבלנו את הביטחון שאנחנו צריכים, וקאליף נתן הצגה יוצאת דופן. גם דיאנדרה קיין עשה מהלכים גדולים, לכולם ברור כמה הניצחון חשוב לנו, אבל זה ניצחון מוראלי חשוב מול יריבה טובה, אבל זה לא יותר מעוד ניצחון".

גארד/פורוורד הפועל אילת עמית שמחון אמר: "נלחמנו היום וידענו שזה משחק שיכול להרים אותנו להמשך. יש לנו עוד שני משחקי בית נגד חולון ומכבי, אנחנו מסתכלים קדימה, זה ניצחון שנותן לנו הרבה אוויר. אני ממש שמח. יש עליות וירידות במהלך העונה, הראינו שאנחנו יכולים לשמור קבוצה כמו ירושלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully