וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין קליז'אן הפתיע את גאל מונפיס וזכה בטורניר רוטרדם

הסלובקי (43 בעולם) זכה בתואר הרביעי בקריירה עם 7:6 (1), 3:6, 1:6 מול הצרפתי (18). תים זכה בבואנוס איירס, נישיקורי בממפיס. ונוס וויליאמס זכתה בטייוואן, וינצ'י בסט. פטרסבורג

מרטין קליז'אן טניסאי סלובקי. AP
תואר רביעי בקריירה. קליז'אן/AP

דומיניק תים, המדורג 19 בעולם, זכה הערב (ראשון) בתואר הרביעי שלו בקריירה. האוסטרי בן ה-22 עשה את זה בבואנוס איירס מסבב ה-ATP 250, כשרשם ניצחון 6:7 (2), 6:3, 6:7 (4) מול ניקולאס אלמגרו (72). תים, ששיחק אתמול כמעט שלוש שעות בחצי הגמר - בו ניצח את רפאל נדאל - עשה את זה הפעם בשעתיים ועוד 28 דקות וזכה בתואר הרביעי שלו, כולם על חימר וכולם ב-2015 ו-2016. תים הגיש תשעה אייסים וביצע חמש שגיאות כפולות והפך לאלוף הלא ארגנטינאי או ספרדי הראשון בבואנוס איירס מאז 2002, אז היה זה ניקו מאסו הצ'יליאני שעשה את זה.

קיי נישיקורי הצליח לזכות בפעם הרביעית ברציפות בטורניר ממפיס מסבב ה-ATP 250. היפני, המדורג שביעי בעולם, עשה את זה וזכה בתואר ה-11 בסך הכול בקריירה שלו אחרי 4:6, 4:6 מול טיילור פריץ האמריקאי בן ה-18 (145 בעולם). נישיקורי נזקק לשעה ו-19 דקות על מנת להשלים את הניצחון תוך שהוא מתמודד עם תשעה אייסים של האמריקאי הצעיר, ששיחק בגמר ה-ATP הראשון בקריירה הקצרה שלו.

מרטין קליז'אן זכה הערב בתואר הרביעי בקריירה שלו והגדול ביותר. הסלובקי, המדורג במקום ה-43 בעולם, עשה את זה כשניצח 7:6 (1), 3:6, 1:6 את גאל מונפיס (18) בגמר טורניר רוטרדם מסבב ה-ATP 500. קליז'אן נזקק לשעה ועוד 59 דקות על מנת לזכות לראשונה בתואר מסבב ה-500 בקריירה שלו ועשה את זה כשהוא מגיש שבעה אייסים לעומת 12 של הצרפתי ומשיג לא פחות מחמש שבירות לאורך המשחק. מונפיס פספס זכייה בתואר שישי בקריירה.

רוברטה וינצ'י (16 בעולם) זכתה מוקדם יותר בטורניר סט. פטרסבורג, התואר העשירי בקריירה שלה. וינצ'י עשתה את זה עם 4:6, 3:6 מול בלינדה בנצ'יץ', שתעלה בדירוג הנוכחי אל המקום ה-10 בעולם. "לא היה משחק קל", אמרה וינצ'י לאחר המשחק, "היה משחק קשה, בלינדה היא שחקנית נהדרת וקשה לשחק נגדה. היא פספסה מעט מאוד כדורים, אז הייתי חייבת להישאר מרוכזת בכל נקודה. הגשתי מצוין היום וזה היה המפתח שלי לניצחון".

גם ונוס וויליאמס, המדורגת 12 בעולם, זכתה בתואר ועשתה את זה עם אליפות טייוואן הפתוחה. האמריקאית הוותיקה עשתה את זה עם 4:6, 2:6 בגמר מול מיסאקי דוי היפנית וזכתה בתואר ה-49 בקריירה המפוארת שלה. "היו לי כל כך הרבה הצלחות באסיה", אמרה וויליאמס לאחר המשחק, "אני מרגישה ברת מזל לשחק פה".

דומיניק תים טניסאי אוסטרי. AP
תואר רביעי בקריירה. תים/AP
קיי נישיקורי טניסאי יפני. AP
תואר 11 בקריירה ורביעי ברציפות. נישיקורי/AP
אוהדים של קיי נישיקורי טניסאי יפני. AP
אוהדים של קיי נישיקורי/AP
טיילור פריץ טניסאי אמריקאי. AP
פריץ לא הצליח לזכות בתואר הראשון שלו בגמר הראשון/AP
רוברטה וינצ'י טניסאית איטלקייה. AP
הישג נאה. וינצ'י/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully