וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "עד הרגע האחרון לא ידעתי אם לכלול את וולבק בסגל"

מנג'ר ארסנל החמיא לגיבור היום. וולבק: "תחושה מדהימה". ראניירי זעם: "ב-11 מול 11 היינו מנצחים". פלגריני זעם על השיפוט מול טוטנהאם: "זה השופט שאישר להם שני שערים מנבדל בסיבוב הקודם"

one

ארסנל ולסטר סיפקו היום (ראשון) את אחד המשחקים הדרמטיים של השנים האחרונות בפרמיירליג, בסיומו ניצחו התותחנים 1:2 וצימקו את הפער בפסגת הטבלה לשתי נקודות בלבד. ג'יימי ורדי העלה את השועלים ליתרון מהנקודה הלבנה בדקה ה-45, תיאו וולקוט השווה בדקה ה-70, ואז, חמש דקות בתוך תוספת הזמן, הגיע הרגע הגדול של דני וולבק, שכבש את שער הניצחון בהופעת הבכורה שלו העונה, לאחר שלא שיחק מאז אפריל 2015.

"הייתי על רכבת הרים והחמצתי משחקים רבים", אמר דני וולבק בסיום. "זו הפעם הראשונה בקריירה שלי שאני נעדר כל כך הרבה זמן. המשפחה והחברים שלי יודעים מה עברתי עד שהגעתי לשער הניצחון הזה, וזו הרגשה מדהימה. אני רוצה להמשיך לשחק ולהישאר בריא".

ארסן ונגר החמיא לגיבור היום: "זה היה יום פנטסטי עבור דני, עד הרגע האחרון לא ידעתי אם לכלול אותו בסגל. הוא היה מספר 18 או 19 ברשימות שלי, אבל לבסוף החלטתי ללכת עם הרושם שהוא הותיר באימונים, וכללתי אותו בסגל. כל השחקנים קראו בשמו בחדר ההלבשה, כי כולם יודעים ששנה בחוץ היא כמו 10 שנים בחיים נורמליים של שחקן כדורגל. יש לו אופי נהדר, וכולם אוהבים אותו".

על הניצחון אמר המאמן: "זה משאיר אותנו במירוץ. יש עוד דרך ארוכה, ונשחק מול קבוצות גדולות. יצאנו מהתקופה הרעה אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, ועכשיו ניצחנו פעמיים ברציפות. זה מחזק את האמונה שלנו, ויש לנו סיכוי טוב כעת".

תיאו וולקוט הוסיף: "דני לא שיחק כבר חודשים, ולחזור ישר לעניינים במשחק שכזה, עם הבעיטה האחרונה במשחק... שחקנים מיוחדים עושים דברים כאלה. לסטר קבוצה טובה, אבל עבורנו יכול להיות שמדובר ברגע מפנה. זה מראה שכולם מוכנים להזדמנות שניתנה".

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. GettyImages
"יש לוולבק אופי נהדר, וכולם אוהבים אותו". ונגר/GettyImages

מנגד, המאמן המפסיד קלאודיו ראניירי לא אהב את ההרחקה של דני סימפסון: "זה היה משחק פנטסטי, אבל אני לא יודע אם במשחק נורמלי הוא היה מורחק בשני צהובים. אני חושב שהשופט קצת החמיר איתנו. אלה היו עבירות, אבל לא של שני כרטיסים צהובים. אם היינו 11 מול 11 היינו מנצחים. המשחקים היה מלא בעבירות, אז למה להרחיק שחקן? נו באמת. זה מכעיס. שופט בינלאומי שנותן כרטיסים צהובים על עבירות רגילות. במחצית השנייה אולי הקהל הלחיץ אותו".

המנג'ר האיטלקי טען שיעניק כעת שבוע חופש לקבוצתו, שלא תשחק בגביע בסוף השבוע הקרוב: "הייתי עושה את אותו הדבר אם היינו מנצחים. השחקנים שלי שיחקו נהדר. שיילכו, לא יודע לאן, לדובאי אולי. שיילכו לאן שהם רוצים. אני הולך לרומא".

עוד באותו נושא

אנגליה: וולבק כבש בדקה ה-94, ארסנל ניצחה 1:2 את לסטר

לכתבה המלאה
מנג'ר לסטר סיטי קלאודיו ראניירי. GettyImages
הוא יטוס לרומא, שחקניו לדובאי? ראניירי/GettyImages

מלבד לסטר, גם ריו פרדיננד היה מתוסכל מאירועי הסיום, וצייץ עקיצה אל עבר קבוצתו לשעבר מנצ'סטר יונייטד:

טוטנהאם עשתה הערב (ראשון) צעד משמעותי קדימה כשניצחה 1:2 את מנצ'סטר סיטי בחוץ ועלתה למקום השני, כשהיא שתי נקודות בלבד מתחת ללסטר סיטי המוליכה ועם אותו מספר נקודות כמו זה של ארסנל השלישית. טוטנהאם כבשה ראשונה עם פנדל מוצלח של הארי קיין לאחר נגיעת יד גבולית של ראחים סטרלינג בדקה ה-53. קלצ'י איהנאצ'ו המחליף הצליח לאזן (74), אבל כריסטיאן אריקסן כבש את השני של טוטנהאם בדקה ה-83 והנחיל לסיטי הפסד בית שני ברציפות. הקבוצה של מנואל פלגריני ניצחה רק פעם אחת בעשרת המשחקים האחרונים שלה מול קבוצות שמדורגות בשמינייה הראשונה בליגה.

הארי קיין, שכבש את הפנדל המפוקפק, התייחס להחלטה להעניק לטוטנהאם כדור עונשין: "אני חושב שהכדור פגע בידו של סטרלינג, אבל השופט לא היה משוכנע אם זה היה בפנים או בחוץ. כמובן שביקשנו שזה יהיה בפנים. ג'ו הארט ראה אותי בועט פנדלים בנבחרת אנגליה, אבל אני ידעתי לאן אני הולך לבעוט, ולשמחתי זה הלך פנימה". על מאבק האליפות אמר החלוץ: "אנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלים. אנחנו עדיין בשלושה מפעלים ואנחנו לוקחים את כולם בצורה רצינית מאוד. אנחנו משוכנעים שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בליגה, ראיתם את זה היום כשיצאנו ממגרש קשה עם ניצחון".

שחקן טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
קיין חוגג/רויטרס

מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו אמר: "אני חושב שזה היה משחק חשוב מאוד. יכולתי להרגיש שזה לא משחק רגיל והיה מבחן אמיתי בשבילנו, ולכן אנחנו מרוצים מאוד בשביל השחקנים. המנטאליות של השחקנים הייתה נהדרת וזו הייתה הופעה מושלמת נגד קבוצה איכותית מאוד עם שחקנים ברמה גבוהה מאוד". על הפנדל, אמר פוצ'טינו: "מנקודת המבט שלי, לא ראיתי את תקרית הפנדל. לפעמים זה קורה בכדורגל, זה בא נגדך ולטובתך".

מנג'ר סיטי מנואל פלגריני אמר: "ההחלטה לתת להם פנדל הייתה טעות גדולה, זה פגע בגבו של ראחים סטרלינג ואז במרפק שלו. סטרלינג אפילו לא ראה את הכדור. זה אותו שופט שהיה במשחק הראשון נגדם, בו הם ניצחו אותנו 1:4 עם שני שערים בנבדלים. הפנדל היום בא ברגע מפתח והוא הכריע את המשחק. לפני זה הם לא בעטו לשער ולא הגיעו למצבים. לקחנו סיכונים, הרוח של הקבוצה הייתה טובה, אבל זה לא היה מספיק. אני מרוצה מאוד מהתגובה של הקבוצה. נמשיך להילחם עד הסוף. עדיין יש 36 נקודות בקופה ואנחנו רק שש נקודות מתחת למוליכה. לא נוותר, נמשיך לעבוד קשה ולהשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully