וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרז' אורייה טען ש"בלאן מלקק את אשכיו של זלאטן" - והושעה מפריס סן ז'רמן

סערה בצרפת: המגן השנהבי לכלך על חבריו ("בלאן חתיכת הומו, סיריגו גמור"), ואמור לשלם מחיר כבד: "עשיתי טעות קשה, אני מתנצל ואתמודד עם ההשלכות". "פרמיית האתיקה" בסך 160 אלף יורו תישלל ממנו

בצרפת לא מפסיקים לעסוק בווידאו השערורייתי של מגן פריס סן ז'רמן, סרז' אורייה. השנהבי ערך שיחת וידאו עם אוהדי קבוצתו ברשת החברתית "פריסקופ", וסיפק כמה ציטוטים שגרמו לסערה גדולה במועדון מעיר הבירה. בין היתר: "לורן בלאן מלקק את אשכיו של זלאטן איברהימוביץ'. הוא חתיכת הומו". "גרגורי ואן דר ויל שחקן חרא". "סלבטורה סיריגו גמור", ועוד ועוד.

בעקבות זאת, בפריס סן ז'רמן החליטו להשעות את המגן עד להודעה חדשה, והוא יחמיץ בוודאות את המשחק הקרוב של הקבוצה מול צ'לסי בשמינית גמר ליגת האלופות. הבוקר קיבל אורייה שיחת טלפון, והתבקש שלא להגיע לאימון. הוא לא ייקח חלק באימונים הקרובים ולא ברור מתי יחזור לסגל של האלופה הצרפתית. "בלאקיפ" מציינים שאורייה מבין את חומרת מעשיו, ומתכוון להתנצל באופן אישי בפני השחקנים. על פי דיווחים בצרפת, הוא יושעה מכמה משחקים וכן תישלל ממנו "פרמיית האתיקה" בסך 160 אלף יורו. "אני מקבל את העונש", ציין אורייה. "אתמודד עם ההשלכות. עשיתי טעות ענקית ואני מתנצל בפני כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully