וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף, דרוקר וברקוביץ' הסכימו: "מכבי פייבוריטית", טבק: "הכל אפשרי"

14.2.2016 / 12:00

קונצנזוס לקראת חצי גמר גביע המדינה מחר (ספורט 5). מאמן אשדוד לפני ראשל"צ (18:45): "זה תמיד מרגש". מאמן מכבי ת"א לקראת נס ציונה (21:15): "יש לנו אחריות". פניני: "זכייה תרים אותנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אירועי חצי גמר גביע המדינה בכדורסל שיתקיים מחר (שני) יצאו לדרך היום במסיבת העיתונאים הרשמית של איגוד הכדורסל שנערכה על הפרקט ביד אליהו. את הקבוצות ייצגו המאמנים - ז'אן טבק ממכבי תל אביב, שרון דרוקר ממכבי ראשון לציון, עופר ברקוביץ' מעירוני נס ציונה וצביקה שרף ממכבי אשדוד והקפטנים - מלבד טל דן מעירוני נס ציונה שפצוע ולא אמור לשחק ואת מקומו תפס יובל נעימי. לצד נעימי הופיעו גיא פניני ממכבי תל אביב, ניצן חנוכי ממכבי ראשון לציון ויהוא אורלנד ממכבי אשדוד. בהמשך היום ייערכו האימונים המסכמים של הקבוצות שיהיו פתוחים בחלקם לתקשורת.

כידוע, משחקי חצי הגמר ייערכו מחר. בשעה 18:45 יפגשו מכבי ראשון לציון ומכבי אשדוד/באר טוביה כשבמפגש הראשון בין הקבוצות העונה ניצחו הכתומים 75:77. ראשון לציון הגיעה למעמד הגמר פעמיים, ובשני המקרים הפסידה, ואילו אשדוד/באר טוביה מעולם לא הייתה בגמר גביע המדינה. לאחר המשחק בין השתיים, בשעה 21:15, יעלו לפרקט מכבי תל אביב, מחזיקת הגביע בשש העונות האחרונות ועירוני נס ציונה, לה זה ביקור ראשון במעמד חצי הגמר. שתי הקבוצות נפגשו שלוש פעמים העונה - כשהצהובים מנצחים בכל המקרים - 54:84 ברבע גמר גביע ווינר, 74:89 ביד אליהו בסיבוב הראשון בליגה, ו-63:86 בנס ציונה בסיבוב השני. נס ציונה רשמה ניצחון בודד על מכבי תל אביב בכל הזמנים, במפגש הראשון בין הקבוצות לפני למעלה משנתיים.

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב, עופר ברקוביץ' מאמן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
ישמרו על התואר? טבק וברקוביץ'/קובי אליהו

עמירם הלוי פתח בדברים ואמר: "אנחנו נערכים לקיץ לאליפויות אירופה בגילאים השונים, נבוא מוכנים ונצליח שם. בספטמבר 2017 יהיה יורובאסקט בישראל ואנחנו נעשה אותו היסטורי ושיזכר לטובה. מאחל בהצלחה לכל הקבוצות".

מאמן מכבי אשדוד, צביקה שרף, שזכה בשישה גביעים בעבר, אמר: "זה תמיד מרגש, אני מלא תשוקה למעמד. כולן רוצות לזכות, נעשה הכל שזו תהיה אנחנו. יש לי הערכה לקבוצות ונקווה לנצח. מכבי פייבוריטית למרות כל מה שקורה. גם לאור איפה שהמשחק נערך. למה לא רשמנו עוד זר? אני מאמן ומתעסק רק בצד המקצועי. החליטו בעד המענק של המנהלת ואני לא מתעסק בזה". קפטן הקבוצה, יהוא אורלנד אמר: "יש לנו 40 דקות קשות לפנינו בדרך לגמר. ננסה לעשות את זה".

שרון דרוקר, מאמן מכבי ראשון לציון אמר: "זה כבוד גדול להיות פה. כל הקבוצות עשו דרך ארוכה וקשה. כל שחקן, מאמן ויו"ר רוצה להיות פה. זה חלק מההתפתחות שלנו כמועדון. אנחנו עדיין בשלוש מסגרות וזה גובה מאיתנו מחיר, אבל זה כיף וגיבוש. החבר'ה יבואו ויתנו את המקסימום. מכבי עדיין פייבוריטית, לאור איפה שהמשחק נערך, וגם מבחינת סגל. המשחק שלנו הוא משחק פתוח. פאלמר הגיע לקבוצה שרצה, הוא מנסה להיכנס בעדינות לעניינים. יש לו הרבה תמיכה ואנחנו מחכים לקווין פאלמר הטוב והישן שיבוא וייתן פוש".

הקפטן ניצן חנוכי אמר: "לאשדוד יש קבוצה עם הרבה כישרון ושחקנים מסוכנים התקפית. סוואן וגארט מסוכנים, נעשה את המקסימום לעצור אותם ולהגיע לגמר. אנחנו בתקופה לא טובה בליגה, אך באירופה נראינו טוב. אין משמעות לכושר בו אנחנו באים, כי זה משחק אחד על כל הקופה. אני מרגיש את ההתרגשות מהשחקנים ואני אופטימי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד, שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
ינסה לעקוץ שוב את מכבי. שרף עם דרוקר/קובי אליהו

מאמן נס ציונה, עופר ברקוביץ', אמר לקראת המשחק: "אנחנו שמחים להיות פה. זה מועדון צעיר של 10 שנים שהגיע בפעם הראשונה לחצי הגמר. יהיו פה 2,000 צופים מנס ציונה, נשתדל להיות טובים. מכבי פייבוריטית, יש לה סגל מעולה ומשחקים אצלה בבית, אבל נעשה את המקסימום. היריבה חזקה, נבוא מרוכזים ולחיות מרבע לרבע. ננסה להיות בשליטה ולעשות את הדברים שלנו ברמה הכי גבוהה שאפשר".

יובל נעימי, שהחליף את הקפטן, טל דן הפצוע, אמר: "למדנו מהטעויות שעשינו בפעם הקודמת נגד מכבי. כל משחק בפני עצמו, נבוא מוכנים ונקווה להצליח. ערכנו שיחה במהלך השבוע, רק סימפסון היה במעמדים כאלה אצלנו. אני מקווה שהם יבואו עם אנרגיות ומוטיבציה. סימפסון אמר שהוא עוזב, זה לא קל, הוא בנאדם נפלא. הוא רוצה לעזוב בצורה מתוקה והוא הולך לתת את הכל. הקבוצה עושה הכנה טובה למשחק, גם דיימון".

מאמן מכבי תל אביב, ז'אן טבק אמר: "קשה להתכונן למשחק כזה אחרי ההפסד שספגנו באירופה. נבוא כדי לנצח, זה משחק מעניין והכל אפשרי בו, כי מי שמפסיד הולך הביתה. בכל מדינה, במשחקי הדחה, הכל פתוח והכל אפשרי. כשבאים עם שם כמו מכבי תל אביב, יש אחריות שבאה עם זה, אתה פייבוריט".

הקפטן גיא פניני אמר: "אלה הרגעים שלא צריך לדבר יותר מדי. כל מבינים את משמעות השבוע הזה, יש משחק על תואר. אנחנו עובדים כל השנה כדי להשיג תארים. אני מקווה שנבוא חדים, כי אנחנו צריכים את הפוש המוראלי להמשך השנה. זה ירים אותנו אם נזכה. הפסדנו המון משחקים קריטיים העונה, אבל הגענו לפה ומבחינתנו מדובר בשבוע קריטי להמשך השנה. הצד המנטלי הוא מאוד חשוב, הבעיה הכי גדולה שלנו, היא אנחנו. אם נגיע טוב, יהיה קשה לעצור אותנו".

על מחאת האוהדים אמר פניני: "אני לא מתעסק במחאות. אם הקהל יבוא ויכניס אנרגיות, נשמח. אם לא, נצטרך להביא אנרגיות בעצמנו. הקהל שלנו תומך בנו ברגעים פחות טובים ואני מקווה שהם יעשו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully