וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן: הולגר באדשטובר שוב נפצע, ייעדר למשך שלושה חודשים

כמה חוסר מזל לבלם הבווארים ונבחרת גרמניה: אחרי שחזר רק בנובמבר האחרון מעוד פציעה שהשביתה אותו למשך 200 ימים, נפצע באדשטובר באימון, עבר ניתוח בקרסול וייעדר למשך שלושה חודשים

הולגר באדשטובר שחקן באיירן מינכן. AP
איזה חוסר מזל. בריאות מלאה, באדשטובר/AP

כמה חוסר מזל להולגר באדשטובר. בלם באיירן מינכן, שסבל מכל כך הרבה פציעות במהלך הקריירה שלו, נפצע היום (שבת) שוב. הבלם הגרמני בן ה-26 שבר את קרסולו במהלך האימון של הבווארים, עבר כבר ניתוח וייעדר למשך שלושה חודשים. באיירן הודיעה כי באדשטובר נפצע במהלך האימון המסכם לקראת משחק הליגה מול אוגסבורג בראשון, הוא קיבל טיפול רפואי מיידי על הדשא ולאחר מכן פונה לבית החולים לצורך אבחנה נוספת.

עכשיו, באיירן תיאלץ להסתדר ללא שחקן הגנה נוסף, כשגם ג'רום בואטנג וחאבי מרטינס פצועים וסרדאר טאסקי רק חתם ועדיין לא נכנס לכושר ומהדי בנעטיה חוזר מפציעה. באדשטובר, שרשם גם 31 הופעות במדי נבחרת גרמניה, סבל בקריירה שלו מפציעות רבות והוא ללא ספק מהשחקנים האומללים ביותר מבחינת פציעות. בדצמבר 2012 הוא סבל מקרע ברצועות הקרסול במהלך משחק מול בורוסיה דורטמונד. לאחר מכן הוא סבל מקרע בשריר הירך ומגיד קרוע. רק בנובמבר האחרון הוא חזר לפעילות אחרי פציעה שהשביתה אותו במשך 200 ימים.

חואן ברנאט צייץ

בורוסיה דורטמונד גם שלחה חיזוקים לבאדשטובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully