וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "לא אהבתי את הצורה בה שיחקנו, זה לא יספיק לנו"

בני סכנין השיגה ניצחון שלישי בארבעה מחזורים עם 0:2 מול בני יהודה, אבל המאמן לא נשמע מרוצה למרות הניצחון על האקסית. יוסי מזרחי: "שיחקנו בלי שקט נפשי וקיבלנו החלטות לא נכונות"

one

בני סכנין רשמה היום (שבת) את הניצחון השלישי שלה בארבעת מחזורי הליגה האחרונים. האדומים עשו את זה עם 0:2 בחוץ מול בני יהודה במשחק שפתח את המחזור ה-23 בליגת העל. הקבוצה של יוסי אבוקסיס שיפרה את מאזנה ל-29 נקודות ונראה שתיאבק על המקום בפלייאוף העליון. מוחמד קנדיל נפצע בדקה ה-55 והוחלף על ידי רן קדוש.

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין (ימין). יוסי ציפקיס
יוסי אבוקסיס יכול להיות מרוצה/יוסי ציפקיס

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס אמר: "הטבלה מאוד צפופה, ידענו שהפסד - ונרד לחלק התחתון של הטבלה. במחצית הראשונה היינו רעים, אך במחצית השנייה משהו קרה. היינו קטלניים בהתקפות המתפרצות. אולי בני יהודה החזיקה בכדור יותר, אך אנחנו הגענו ליותר מצבים מסוכנים. לא אהבתי את הצורה שבה שיחקנו, והיכולת הזו לא תספיק לנו במשחק הבא".

מאמן בני יהודה יוסי מזרחי אמר: "שיחקנו בלי שקט נפשי, בלי החלטות נכונות בחלק ההתקפי והגענו למצבים, אבל הכול הלך הפוך. לא הגיע לנו להפסיד. היינו טובים יותר כמעט לכל אורך המשחק וחבל, כי זה הפסד משמעותי מאוד. אנחנו צריכים להסתכל למטה, כי עוד ניתן להסתבך".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully