וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "עשינו את שלנו, אין לחץ", ונגר: "משחקי המוחות מתחילים"

המפגש הקריטי בין לסטר לארסנל (ראשון, 14:00, ספורט 1) מכניס את המאמנים לכוננות. האיטלקי: "לאנשים אחרים, זכייה שלנו היא אסון". סיטי תארח את טוטנהאם (18:15). פוצ'טינו: "לא משחק קריטי". ב-16:05: ליברפול תתארח אצל אסטון וילה

one

בווידאו: לסטר מנצחת 1:3 את מנצ'סטר סיטי

שלושה משחקים בלבד ישוחקו מחר (ראשון) ויינעלו את המחזור ה-26 בליגה האנגלית, אך מדורב בשלושה משחקי ענק כשבשניים מהם ייפגשו ארבע המוליכות ראש בראש. במרכז, ארסנל תארח את לסטר המוליכה ותנסה לצמצם את הפער בצמרת. מנצ'סטר סיטי תנסה להחזיר את טוטנהאם לקרקע ובמשחק השלישי תארח אסטון וילה את ליברפול.

ארסן ונגר מאמן ארסנל. Clive Mason, GettyImages
המלחמה החלה. ונגר/GettyImages, Clive Mason

ארסנל - לסטר (14:00, ספורט 1)

משחק שמהווה צומת דרכים באנגליה. אם השועלים יצליחו לנצח באמירויות ובמקביל, המשחק בין סיטי לטוטנהאם יסתיים בתיקו, הקבוצה של קלאודיו ראניירי תפתח פער של 7 נקודות בפסגה ותגיע למצב שמצב בו לא תיקח אליפות - ייחשב לכישלון. במשחק הראשון בין הקבוצות ניצחה ארסנל 2:5 בקינג פאוור סטדיום והייתה הקבוצה היחידה שגרמה ללסטר להיראות רע כמו הקבוצה שכמעט ירדה ליגה בעונה שעברה. עם זאת, הקבוצה של ארסן ונגר לא בתקופה גדולה ומאז ההפסד לצ'לסי, היא ניצחה בקושי 1:2 את ברנלי בגביע, סיימה בתיקו מאופס עם סאות'המפטון באמירויות וניצחה 0:2 בחוץ את ברנלי. מנגד, לסטר אחרי שלושה ניצחונות גדולים, 0:3 בבית על סטוק, 0:2 על ליברפול ו-1:3 ענק בחוץ על מנצ'סטר סיטי, ששלח איתות אזהרה רציני לליגה לקראת הישורת האחרונה של העונה. שינג'י אוקזאקי, ג'יימי ורדי וריאד מחרז, כהרגלם, יובילו את התקפת האורחים, אוליבייה ג'ירו, מסוט אוזיל ואלכס אוקסלייד צ'מברליין צפויים לפתוח אצל ונגר.

קלאודיו ראניירי אמר לפני המשחק: "אני לא חושב שיש עלינו לחץ, אנחנו עשינו את שלנו, כל מה שיגיע מכאן הלאה זה פנטסטי. אני יודע שרוצים לשים עלינו לחץ, אומרים שבסופו של דבר נתרסק. אנשים אומרים שכדאי לשים לחץ על לסטר, כי הם הוציאו הרבה כסף וזכייה שלנו באליפות היא אסון. הלחץ הוא על קבוצות אחרות, אנחנו נהנה מהמשחק".

ארסן ונגר אמר לקראת המשחק: "הדבר שיכול להפריע ללסטר הוא משחקי המוחות שמתחילים לקראת תום העונה. יש זמן לחשוב בין משחק למשחק. מתחיל לחץ והם לא מנוסים במצבים הללו".

פיליפה קוטיניו ליברפול. רויטרס
התאושש. קוטיניו/רויטרס

אסטון וילה - ליברפול (16:05, ספורט 1)

החבורה של רמי גארד מראה סימני חיים בשבועות האחרונים ועושה רושם שהם עושים ניסיון אחרון להוציא את עצמם מהבור אותו הכניסו את עצמם ולהישאר בליגה. וילה הוציאה 4 נקודות משלושת משחקי הליגה האחרונים שלה והיא תנסה לתפוס את ליברפול במומנטום הרע בו היא נמצאת ולגנוב 3 נקודות. המרסיסיידרס לא ניצחו בארבעת המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות ומעבר לדשדוש בליגה, הודחו גם מהגביע על ידי ווסטהאם משער בדקה ה-120. ליברפול תקבל בחזרה את פליפה קוטיניו, דניאל סטארידג' ודיבוק אוריגי שהחלימו מפציעות, כריסטיאן בנטקה יפגוש את האקסית. לקראת המשחק, יורגן קלופ החליט לעקוץ את היריבה: "זה לא צירוף מקרים שאנחנו איפה שאנחנו והם איפה שהם".

ג'יימי ורדי שחקן לסטר סיטי חוגג שער. GettyImages
ימשיך בטירוף? ורדי/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם (18:15, ספורט 1)

שתי הקבוצות שאיבוד נקודות במשחק הזה בתוספת ניצחון של לסטר על ארסנל יוציא אותן כמעט סופית ממירוץ האליפות. הסיטיזנס ינסו להתאושש מההפסד המביך ללסטר ולחזור לכושר שסידר להם שלושה ניצחונות רצופים לפני המפגש מול השועלים. טוטנהאם סופרת כבש שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כשארבעה מהם, כולל אחד על לסטר, התרחשו במשחקי חוץ. וינסנט קומפאני החלים מפציעתו ויהיה כשיר בצד של מנואל פלגריני.

מאמן טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו אמר לפני המשחק: "זה משחק חשוב במירוץ על התואר, אבל הוא לא קריטי. זה לא המשחק האחרון של העונה. יש עוד 13 משחקים ולאחריו יש עוד 12 משחקים חשובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully