וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קליבלנד, בוסטון והניקס דנות על טרייד שכולל את אנתוני ולאב"

טרייד השנה בדרך? בארה"ב מדווחים שדיונים ראשוניים החלו בנוגע לעסקה שתנחית את כרמלו לצד חברו, לברון ג'יימס, בקאבס ואת הפורוורד המאכזב בבוסטון. הניקס יקבלו את מוזגוב ובחירות דראפט

קווין לאב שחקן קליבלנד. AP
בדרך לירוק? לאב/AP

לקראת תום מועד הטריידים ב-NBA, החדשות המעניינות מתחילות לזרום ואחד הטריידים המדוברים שעלו בשעות האחרונות כולל מספר כוכבים וקבוצות גדולות. הטרייד הגדול ביותר, עליו כבר החלו שיחות ראשונויות, כך לפי פרנק איולה מהניו יורק דיילי, הוא בין קליבלנד, ניו יורק ניקס ובוסטון וכולל את כרמלו אנתוני וקווין לאב.

על פי איולה, מדובר בשיחות ראשוניות בלבד, אך נראה שאם יצא לפועל, הטרייד ישלח את כרמלו אנתוני לצד חברו הטוב לברון ג'יימס בקליבלנד, קווין לאב יעבור לבוסטון והניקס, שמחפשים בעיקר להיפטר מהחוזה השמן של אנתוני, יקבלו את טימופיי מוזגוב ומספר בחירות דראפט גבוהות.

מקורבים לאנתוני הכחישו כרגע את הנושא וטוענים שלפורוורד הוותיק יש סעיף "אין טרייד" בחוזה וכי הוא לא מחפש לעזוב את ניו יורק. עם זאת, לא מן הנמנע כי הטרייד ייצא לפועל בעד תום מועד ההעברות ביום חמישי.

אחד המכשולים הוא החוזה הענק של כרמלו, שירוויח בעונה הבאה 24.5 מיליון דולר, מה שעלול לגרום לקאבס לחצות את רף השכר בצורה משמעותית.

שחקן קליבלנד קאבלירס טימופיי מוזגוב. AP
ישמש תפקיד בטרייד השנה? מוזגוב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully