וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

154:157 לנבחרת ארה"ב על שאר העולם באתגר הכוכבים העולים באולסטאר

תוצאה אסטרונומית במשחק שפתח את הסופ"ש החגיגי בטורונטו והתאפיין, כמובן, בדאנקים ובאין הגנות. זאק לאבין זכה ב-MVP עם 30 נקודות, 30 גם לפורזינגיס. סלבריטאי קנדה ניצחו את אלו של ארה"ב

אנדרו וויגינס שחקן נבחרת שאר העולם. AP
הצגה שלו לא עזרה. וויגינס/AP

סוף שבוע האולסטאר בטורונטו נפתח הלילה (בין שישי לשבת) בצורה חגיגית עם המנה הראשונה - משחק הכוכב העולם ומשחק הסלבריטאים. תחילה, גברו הסלבריטאים של קנדה על אלה של ארה"ב 63:74. לאחר מכן, במשחק האתגר העולם, בו משתתפים שחקנים מהשנה הראשונה והשנייה בליגה, ניצחה נבחרת ארצות הברית את נבחרת שאר העולם 154:157 במשחק ללא הגנות לחלוטין.

מריו הזוניה שחקן נבחרת שאר העולם. AP
מקבץ נאה. הזוניה/AP

נבחרת ארצות הברית - נבחרת שאר העולם 154:157

המשחק, כהרגלם של משחקי אולסטאר, התנהל ללא הגנות לחלוטין, כשהשחקנים מחייכים, זורקים מכל מקום ומנסים תרגילים משוגעים. האמריקאים לחצו בדקות האחרונות והצליחו להשיג ניצחון על אדמת קנדה בעיקר בזכות סלים חשובים של ג'ורדן קלארקסון וג'בארי פארקר. במשחק נרשמו כמה דאנקים אדירים, במיוחד מצידם של זאק לאבין, אנדרו וויגינס וג'בארי פארקר. ארבעה שחקנים קלעו מעל 20 נקודות בנבחרת ארצות הברית, כשזאק לאבין ממינסוטה, שגם זכה ב-MVP, קלע 30 נקודות והוריד 7 ריבאונדים. ג'ורדן קלארקסון מהלייקרס הוסיף 25, דווין בוקר מפיניקס קלע 23 ודיאנג'לו ראסל, גם הוא מהלייקרס, קלע 22. בצד השני, שלושה שחקנים בלבד הסתפקו ב-20 נקודות ומעלה. קריסטפס פורזיניגיס מהניקס ועמנואל מודיאיי מדנבר קלעו 30 כל אחד ואנדרו וויגינס מהוולבס קלע 29.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אנדרו וויגינס שחקן נבחרת שאר העולם. AP
עד השמיים. וויגינס/AP

נבחרת קנדה - נבחרת ארצות הברית 63:74

משחק הסלבריטאים לא התעלה לרמה גבוהה. קווין הארט, שהיה הכוכב של האמריקאים בשנים האחרונות, פרש ואימן על הקווים. חסרונו של הארט הורגש, עד שהחליט פשוט להיכנס למגרש ברבע השלישי ולהשאיר את מלאכת האימון לאנדרה דראמונד מדטרויט. בצד השני, וין באטלר מדטרויט כיכב וזכה ב-MVP עם 15 נקודות, טרייסי מגריידי, אקס טורונטו הביתית, הצטרף בעקבות כך לנבחרת קנדה וקלע 18 נקודות. ג'ייסון סודיקיס קלע 14 לאמריקאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully