וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים: דודו גורש החלים ויפתח, שגיב יחזקאל נפצע וייעדר

שוער הפועל באר שבע יעמוד בין הקורות מול הפועל חיפה. בן מרגי יציב שלושה בלמים אצל המארחת. חלוץ הפועל תל אביב סובל מרגישות בשריר וכנראה לא ישחק נגד רעננה, ראדוניץ' בהרכב של היריבה. קהינדה בספק בעכו

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מרום שפיצר

משחקי שבת

בני יהודה - בני סכנין (15:00, ספורט1)

הפועל חיפה - הפועל באר שבע (17:30, ספורט1)

עירוני קרית שמונה - הפועל כפר סבא (18:30)

מכבי פתח תקוה - הפועל עכו (19:00)

הפועל תל אביב - הפועל רעננה (20:00, ספורט1)

14:15 הפועל עכו: החלוץ לנרי קהינדה בספק למשחק נגד מכבי פתח תקוה ומחר אמור לערוך מבחן כשירות לפני המשחק. אם הוא לא יהיה כשיר, סמואל גלימור יחליפו בהרכב כשעכו תעבור למערך מעט שונה עם חמישה שחקני קישור. מלבד זאת, המאמן ירון הכונבוים ימשיך לתת את הקרדיט להרכב שניצח את קרית שמונה. (עמית גולדשטיין)

14:03 עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב וקסיו פרננדס חזרו מפציעות והם צפויים לפתוח נגד הפועל כפר סבא. גם ברונו שחוזר מהשעייה בשל צהובים, יפתח. (שלמה וייס)

13:38 הפועל תל אביב: שגיב יחזקאל סובל מפציעה בשריר הארבע ראשי, וקיים חשש שהוא סובל מקרע קטן. יחזקאלך ייעדר מהמשחק נגד הפועל רעננה ומי שצפוי להחליף אותו בהרכב הוא אלון תורג'מן. אדי גוטליב מוצהב ואיאד אבו עביד יפתח במקומו במרכז ההגנה. שמואל שיימן יחזור להרכב ויתפוס את עמדת המגן השמאלי. בן רייכרט שסיים עונש הרחקה, יחזור להרכב. (עמית גולדשטיין)

12:38, מכבי פתח תקוה: רן בן שמעון מתכנן לבצע לא פחות מארבעה שינויים בהרכב כאשר שני המגנים דור אלו ודודי טוויטו ישובו להרכב על חשבונם של חגי גולדנברג ונאור פסר. אליסון דוס סנטוס ישוב ל-11 ויתפוס את המקום של אייטור מונרוי המוצהב. דור חוגי יחליף את מוחמד כליבאת בהרכב. עומר דנינו שנפצע בשבוע שעבר וכשיר למשחק. עידן שמש התאמן בצד ולא ייכלל בסגל (אורן קורנפלד).

שוער הפועל באר שבע דודו גורש. ברני ארדוב
חוזר. גורש/ברני ארדוב

12:21 הפועל רעננה: דיאן ראדוניץ`, שסובל מבעיות בשלפוחית השתן, שב להתאמן השבוע כרגיל וצפוי לפתוח בהרכב. החלוץ שיתף את חבריו בבעיה הרפואית שממנה הוא סובל אבל לא נראה כי הנושא ימנע ממנו לשחק. מי שלא יכלל בסגל הוא ברק בדש הפצוע, שעדיין לא חזר לאימונים. שניר שוקר חזר לעניינים אחרי האבל על מות אחיו והוא ייכלל בסגל. (אורן קורנפלד)

12:05, הפועל באר שבע: דודו גורש חזר היום לאימונים באופן חלקי וההערכה היא שיפתח בין הקורות. במועדון ציינו לאחר האימון כי הם אופטימיים לגביו אך ההחלטה הסופית תתקבל בבוקר. מאור מליקסון לא כשיר למשחק. בכר ישנה את ההרכב שפתח בגביע המדינה, אבל השינוי המהותי לעומת ההרכב שפתח מול מכבי נתניה הוא חזרתו של וויליאם סוארס להרכב על חשבון לואי טהא. כמו כן, בן ביטון התאמן וייתכן שיפתח במקום מתן אוחיון. ג'ון אוגו שפינה את מקומו בגביע לטובת וובה בראון יחזור גם הוא ל-11 (איציק יצחקי).

11:55 בני יהודה: לקראת סכנין נראה שיוסי מזרחי ישנה את השיטה ויעבור לשחק עם שני קשרים אחוריים במקום שלושה. כרגע נראה שהמאמן מתלבט אם לפתוח עם תיירי דובאי או אסי בלדוט לצידו של סתיו פיניש. דולב חזיזה שהיה פצוע חזר לאימונים ואמור להיכלל בסגל. (אורן קורנפלד)

סלאח חסארמה מאמן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
"לא תלוי במשחק נגד כפר סבא". חסארמה/קובי אליהו

10:56 הפועל חיפה: לפני האימון היום הצוות המקצועי הקרין לשחקנים קליפ מוטיבציה ובו מקבץ שערים של לסטר סיטי, מוליכת הפרמיירליג והקבוצה המפתיעה בכדורגל האירופי. לאחר מכן הוקרנו לעיני השחקנים שערים נבחרים שלהם מהעונה הנוכחית. (שלמה וייס)

10:54 עירוני קרית שמונה: לאחר שבוע מתוח שעבר, המועדון הוציא הבוקר הודעה בנוגע לעתידו של המאמן סלאח חסארמה :"בעקבות הפרסומים השונים בכלי התקשורת ולמען הסדר הטוב, מועדון הכדורגל עירוני איתוראן קרית שמונה מוצא לנכון להבהיר ולהדגיש בזאת, כי לתוצאת משחק הליגה מחר מול הפועל כפר סבא אין ולא תהיה כל השלכה בנוגע לעתידו של מאמן הקבוצה סאלח חסארמה". (שלמה וייס)

10:32 הפועל חיפה: מהראן לאלה עדיין מאושפז בבית החולים אחרי שעבר ניתוח אפנדציט וייעדר מהמשחק מחר מול הפועל באר שבע. בצוות המקצועי נוטים לפתוח עם שלושה בלמים ועם שלומי ארבייטמן וזרקו קוראץ' בחוד. (שלמה וייס)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully