וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל לנשים: אשדוד דרסה את רמת השרון, רמת חן גברה על ראשל"צ

הקבוצה של עדן ענבר לא ספרה את זו של עדני דגן עם 59:81, פלאיסנס קלעה 16 נקודות והורידה 8 ריבאונדים. המוליכה גברה 66:91 על ראשל"צ. ניצחונות לאליצור חולון ולבני הרצליה

לורין מינסי, אן מארי ארמסטרונג שחקנית א.ס רמה"ש מול טיאה פרסלי שחקנית מכבי אשדוד. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל, מערכת וואלה! NEWS
פרסלי מול ארמסטרונג/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל

מחזור 20 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל התקיים הערב (חמישי) כשבמרכז ניצחה מכבי אשדוד הביסה 59:81 את א.ס. רמת השרון. המוליכה מכבי רמת חן/ בליך הביסה את הפועל ראשל"צ 66:91 ובמשחקים נוספים גברה אס"א ירושלים על אליצור גולדן טורס חולון 76:52 ובנות הרצליה גברה הפועל פ"ת 62:74.

עדן ענבר מאמן מכבי אשדוד. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל, מערכת וואלה! NEWS
דרס. ענבר/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל

מכבי אשדוד - א.ס רמה"ש 59:81

המארחת סיפקה תצוגת כדורסל נהדרת, וניצחונה לא הוטל בספק לאורך כל המשחק. במהלך הרבע האחרון ברחה המארחת ל-30 הפרש, כשלא פחות מחמש שחקניות קולעות בדאבל פיגרס. תרזה פלאיסנס נבחרה למצטיינת המשחק עם 16 נק' ו-8 ריבאונדים, קלארק הוסיפה 19. קנון קלעה 20 והורידה 12 ריבאונדים למפסידה.

מכבי רמת חן/בליך - הפועל ראשל"צ 66:91

הפתיחה לא בישרה על הבאות, כשהאורחת נתנה פייט נהדר למוליכה במחצית הראשונה, בסיומה ירדה רמת חן/בליך ביתרון מינימלי, 35:37. אלא שרבע שלישי קטלני של המארחת, שהסתיים ב-12:34, בניצוחן של גרדנר ות'ורנטון, טרף את הקלפים והוביל לניצחון הגדול בסיום, 66:91. אשלי שילדס, על אף היותה בצד המפסיד, ניפקה תצוגת כדורסל שלא רואים כל יום, עם טריפל דאבל נהדר - 18 נק', 16 ריב' ו-11 אס'. גרדנר הובילה את המנצחת עם 26 נקודות, ת'ורנטון הוסיפה 16.

אס"א ירושלים - אליצור חולון 76:52

החולוניות, שהבטיחו לאחרונה עונה נוספת בליגה הבכירה, המשיכו בתנופה הנהדרת של השבועות האחרונים עם ניצחון חוץ משכנע על ירושלים, בראשות נינג'יפה הנהדרת, עם דאבל דאבל של 27 נק' ו-16 ריבאונדים. לאחר רבע ראשון צמוד, אותו ניצחה חולון 11:15, הגיעה הבריחה כשבשני הרבעים הבאים קלעה ירושלים 20 נק' בלבד, לעומת 44 של האורחות, שהבטיחו את ניצחונן הרבה לפני הבאזר האחרון.

בנות הרצליה - הפועל פ"ת 62:74

נועלת הטבלה מאם המושבות הייתה בתמונה ברבע הראשון, אותו ניצחה הרצליה 17:18. בהמשך העלו המקומיות האמפטון ותומאס את הקצב, והרצליה ירדה להפסקה ביתרון 35:42. סמית והרינקו ניסו לשמור את האורחת בעניינים, אבל בסיום שמרה הרצליה על המקום השני, המעניק יתרון ביתיות בפלייאוף, עם ניצחון 62:74.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully