וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבונדסליגה הגישה הצעה רשמית להכנסת שימוש בהילוכים חוזרים

הנהלת הליגה הבכירה בגרמניה, בשיתוף עם ההתאחדות לכדורגל, פנו לפיפ"א והציעו להתחיל החל מהעונה הבאה בפיילוט שיימשך שנתיים ובו ייבחן השימוש במצלמות. הצבעה בנושא תיערך ב-5/3

טיאגו אלקנטרה שחקן באיירן מינכן (ימין) אילקאי גונדואן שחקן דורטמונד. GettyImages
בקרוב, עם הילוכים חוזרים? טיאגו מול גונדואן/GettyImages

הנהלת הבונדסליגה והתאחדות הכדורגל הגרמנית הודיעו הערב (חמישי) באופן רשמי וחגיגי כי הן הגישו בקשה לפיפ"א במטרה לאפשר להן להשתתף בשתי העונות הבאות בתכנית פיילוט שתיבחן הכנסת הילוכים חוזרים לכדורגל.

על פי ההצעה, החל מפתיחת עונת 2016/17 בבונדסליגה, ייעזרו שופטי הליגה בהילוכים חוזרים בניסיון לצמצם את הטעויות המשמעותיות. בין היתר, ההילוכים החוזרים יסייעו לשופטים לבחון סיטואציות כמו הענקת פנדל, הרחקה של שחקן או התנהגות אלימה של שחקן, שנעלמה מעיניהם. גם ב-MLS האמריקאית הביעו עניין בהשתתפות בפיילוט.

ההצעה של הגרמנים תצטרך לעבור את אישורה של הוועדה הבינלאומית של הכדורגל, שתתכנס בתחילת החודש הבא בקרדיף, ויילס. באתר הבונדסליגה נכתב: "ההצעה עברה פה אחד בהנהלת הליגה בפגישה שנערכה היום. הווידיאו לא יהיה בתפקיד של שופט בכיר, אלא יסייע לשופטי המשחקים להימנע מהחלטות שגויות. לפני שהפיילוט ייצא לדרך, ייערכו הכנות מדוקדקות ויתקיים תיאום מלא בין ההתאחדות, הליגה ופיפ"א בנושאי עלות המערכות, לצד אימונים אינטנסיביים למועמדים להשתמש בתכנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully