וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לברון ג'יימס יוותר על האולימפיאדה בגלל קובי בריאנט

הכוכב הפורש של הלייקרס לא נמצא בסגל לטורניר שייערך בקיץ הקרוב בריו וקינג ג'יימס, המאוכזב מכך, עשוי להישאר בבית בעצמו. השניים זכו יחד במדליות זהב אולימפיות בבייג'ינג 08' ולונדון 12'

קובי בריאנט, לברון ג'יימס שחקני נבחרת ארצות הברית בכדורסל. רויטרס
קובי לא יהיה בריו. גם לברון לא?/רויטרס

האם לברון ג'יימס יוותר על ההזדמנות לזכות בקיץ הקרוב במדלייה אולימפית רביעית בקריירה, דווקא בגלל קובי בריאנט?

דיווח באתר "בליצ'ר ריפורט" האמריקאי טוען כי כוכב קליבלנד מאוד מאוכזב מהעובדה שהאולימפיאדה, שתיערך בריו, לא תהיה "מסיבת הפרידה" של קובי בריאנט, שהודיע כי העונה הנוכחית תהיה גם האחרונה שלו אחרי 20 שנות קריירה מקצוענית. בשל כך, עשוי קינג ג'יימס לוותר בעצמו על הטורניר בקיץ.

לברון וקובי, שרק אתמול פורסם ב-ESPN כי הם היו עשויים לעבור ב-2007 בטרייד זה תמורת זה, שיתפו פעולה באולימפיאדת בייג'ינג 2008 ובלונדון 2012 וזכו יחד בשתי מדליות זהב. ללברון יש באוסף גם מדליית ארד אולימפית, מאתונה 2004. במהלך התקופה המשותפת שלהם בנבחרת, השניים פיתחו חברות טובה מאוד.

הדיווח, של קווין דינג, כתב NBA בכיר באתר, מוסיף כי לברון טרם הגיע להחלטה סופית לגבי הופעתו בנבחרת ארצות הברית, אבל הביע במספר מקרים במהלך החודש האחרון, מאז הוכרז הסגל הראשוני של האמריקאים, את אכזבתו מכך שבריאנט נותר בחוץ. קובי עצמו אגב, הבהיר כי הוא לא מעוניין לשחק בטורניר בריו ומעדיף לפנות את הבמה לצעירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully