וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ההתאחדות הודיעה שחצאי גמר הגביע ייערכו באצטדיון בחיפה

עוד לא נקבע אם שני המשחקים ישוחקו כהצגה כפולה או יום אחרי יום. מנכ"ל ההתאחדות, רתם קמר: "ברגע שתיוודע זהות העולות לחצי הגמר נקיים הערכה בנושא". הגמר יתקיים באצטדיון טדי

one
גביע המדינה. קובי אליהו
הדרך לגביע עוברת בחיפה/קובי אליהו

שלב רבע גמר גביע המדינה יגיע לסיומו רק לאחר מפגשי הגומלין, שייערכו ב-1-2 למארס, אז ינסו להשלים את העבודה הפועל באר שבע, בני סכנין ומכבי תל אביב, שניצחו במשחק הראשון, ומכבי חיפה ובני יהודה ייפגשו לקרב לוהט על העלייה לחצי הגמר.

בתוך כך, ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (חמישי) באופן רשמי כי שני משחקי חצי גמר גביע המדינה ייערכו העונה באצטדיון בחיפה. רתם קמר, מנכ"ל ההתאחדות: "אחרי שהבטחנו כי משחק הגמר לעונת 2015/16 ייערך בבירת ישראל, ירושלים, באצטדיון טדי, אנחנו יכולים להודיע היום כי חצאי הגמר ייערכו בחיפה, ומפעל הגביע, הקבוצות והאוהדים יוכלו ליהנות משני המתקנים הגדולים והאיכותיים שיש לכדורגל הישראלי. ההתאחדות עדיין בוחנת בחיוב את האפשרות לקיים את משחקי חצי הגמר בימים עוקבים, וברגע שתיוודע זהות העולות לחצי הגמר והמשחקים עצמם נקיים הערכה נוספת אם להעדיף הצגה כפולה או להפריד את שני המפגשים (התאריכים ששוריינו הם 19 ו/או 20 באפריל)".

  • עוד באותו נושא:
  • רתם קמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully