וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפציעה של לאב לא חמורה, קובי נרגש, יוסטון "קבוצה שבורה"

קליבלנד נושמת לרווחה, הבלאק ממבה "מרגיש נורא" אך כבר לא יכול לחכות לאולסטאר, מאמן הרוקטס מיואש: "אנחנו שבורים, אי אפשר להמשיך ככה". מכות על ספסל פיניקס, וגם: מספר הלילה

AP

בווידאו: קובי מדבר אחרי ההפסד לקליבלנד

טריוויה

* הרצף הארוך ביותר בליגה נקטע: אחרי 937 משחקים עם סל שדה אחד לפחות, ג'ו ג'ונסון סיים הלילה עם 0 מ-3 מהשדה.

* הרצף הארוך ביותר כעת שייך ללברון ג'יימס (854 משחקים רצופים עם סל שדה אחד ברציפות).

* לברון עקף את פול פירס ועלה למקום ה-15 ברשימת קלעי כל הזמנים.

* ב-82 משחקי העונה הסדירה האחרונים שלה, גולדן סטייט עומדת על מאזן 10:72.

* כדי לשבור את השיא הנצחי של שיקגו, היא צריכה לסיים את העונה עם 5:25. אשתקד אחרי פגרת האולסטאר לווריירס היה מאזן 6:25.

* בכלל, לאלופה המכהנת יש את המאזן הטוב בהיסטוריה עם הכניסה לאולסטאר - 92.3 אחוזי הצלחה.

* לראשונה בתולדות ה-NBA, שתי קבוצות נכנסות לפגרת האולסטאר עם לפחות 45 ניצחנוות (סן אנטוניו, כמובן, היא השנייה).

* לראשונה מאז דצמבר 2006, שני שחקנים רשמו לפחות 35 נקודות ו-10 אסיסטים באותו משחק. מדובר בכריס פול ואייזאה תומאס.

* קארל אנתוני טאונס הפך לרוקי השני בתולדות מינסוטה שרושם משחק של לפחות 35 נקודות ו-10 ריבאונדים (הראשון היה כריסטיאן לייטנר). 35 הנקודות שקלע הלילה אף היו שיא קריירה.

* בפעם השלישית העונה, קלעה בוסטון למעלה מ-70 נקודות במחצית. היא שנייה בליגה אחרי גולדן סטייט (12 משחקים כאלה).

שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט מול שחקן קליבלנד קאבלירס קיירי אירווינג. AP
הפגרה הגיעה בזמן. קובי/AP

קליבלנד חוותה הלילה (בין רביעי לחמישי) רגע מפחיד מאוד, כאשר קווין לאב נפצע ברבע השני של המשחק מול הלייקרס בכתפו לאחר שנשמר על ידי קובי בריאנט בצבע, ולא שב לפרקט. מדובר באותה כתף בה נפגע הפורוורד בתחילת הפלייאוף של העונה שעברה, ושהשביתה אותו לחודשים רבים. עם זאת, קליבלנד הודיעה שכוכבה סובל מחבלה בלבד, ולא צופה שייעדר תקופה ארוכה.

"באותו רגע לא ידעתי מה קרה", אמר לאב בסיום. "זה הרגיש כאילו אש בוערת מתחת ידי. זו היתה רק מכה, הרופאים אמרו שמוטב שנהיה זהירים ואנוח, אבל כרגע אני מרגיש בסדר. נאמר לי שזה יכול להיות אחד מתוך כל מיני דברים. לא אופתע אם ביומיים הקרובים זה ישתחרר וארגיש טוב. זה לא מדאיג אותי, אבל זו הפעם הראשונה שמשהו כזה קורה לי מאז הפציעה בעונה שעברה".

גם קובי בריאנט היה רחוק מ-100 אחוז בסיום המשחק, אותו הפסידו הלייקרס 120:111. "אני מרגיש נורא. הקרסוליים שלי כואבים, הברכיים, הכל. פגרת האולסטאר לא היתה יכולה להגיע בזמן נוח יותר. אשחק באולסטאר האחרון שלי אז אנסה ליהנות ממנו כמה שאפשר, אבל לא יהיו הרבה ריצות ומכות. אנסה לשחק הכי טוב שאני יכול, יהיה בסדר. זה משוגע. אני 20 שנה בליגה, ואהיה באותו חדר הלבשה עם סטף קרי. כשנכנסתי לליגה, יכולתי לעשות עליו בייביסיטר. את קליי תומפסון הכרתי כשהיה ילד. זה באמת מדהים. זה מגניב".

שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב. AP
אין סיבה לדאגה. לאב/AP

הצניחה של יוסטון נמשכה הלילה, עם הפסד 116:103 לפורטלנד, במשחק בו כבר פיגרה ב-21 הפרש. מאז החליף ג'יי בי ביקרסטאף את קווין מקהייל הרוקטס עומדים על 21:23, והלילה, רגע לפני פגרת האולסטאר, הם נפלו למקום התשיעי במערב. "אנחנו שבורים", הודה ביקרסטאף. "זה פשוט. אנחנו קבוצה שבורה, וצריך להשתמש בפגרה הזאת כדי להבין איך ניתן לשנות דברים. אם לא נרצה לשנות, אז צריך להחליט שהולכים בכיוון אחר. אי אפשר להמשיך לשחק ככה. אי אפשר לנצח ככה".

דווייט הווארד נשאל על המילים של מאמנו והשיב: "אני לא רוצה לדבר על מה ששבור. כל מה שאנחנו עושים זה לדבר על הבעיות שלנו. אף אחד לא חיובי".

ג'ייסון טרי הוסיף: "הכימיה לא כמו שהיא צריכה להיות, ואני מקווה שנשתמש בפגרה הזו כדי להשתפר. זה כמו נישואים. אולי צריך קצת זמן בנפרד. כבר ראיתי מצבים גרועים מזה".

מאמן יוסטון רוקטס ג'יי בי ביקרסטאף. GettyImages
מיואש. ביקרסטאף/GettyImages

* ומקבוצה שבורה אחת, לקבוצה שבורה אחרת. העונה המסויטת של פיניקס נמשכה עם הפסד לגולדן סטייט, אך זה בוודאי לא מפתיע. למען האמת, גם המכות של ארצ'י גודווין ומרקיף מוריס על הספסל של הסאנס כבר לא ממש מפתיעות. השניים החלו לדחוף אחד את השני במהלך פסק זמן, אך מוריס התעקש בסיום: "זה היה שום דבר. זה היה חלק מלהיות מנהיג ואח גדול. כמובן שזה נראה רע, כל מה שאני עושה נראה רע".

* הכתף של מייקל קיד גילכריסט יצאה מהמקום במהלך המשחק מול אינדיאנה הלילה, ולא ברור מתי ישוב לפרקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully