וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסטר סיטי: השחקנים לא צפויים לקבל פרמיות אם יזכו באליפות

על פי פרסומים באנגליה, מוליכת הפרמיירליג לא ציפתה להצלחה האדירה שחווה הקבוצה העונה. ג'יימי ורדי, ריאד מחרז וחבריהם אמורים לקבל מענקים עבור סיום העונה במקום ה-12 ומעלה

one

העונה המופלאה שעוברת על לסטר סיטי, שמובילה את הפרמיירליג בהפרש של חמש נקודות על פני המקום השני, שם נמצאת טוטנהאם, היא הפתעה גדולה בכל קנה מידה. בין אם תצליח בסופו של דבר ללכת עד הסוף ולזכות השנה באליפות מרגשת או לא, קבוצתו של קלאודיו ראניירי תסיים את העונה הרבה מעל המיקום בו סיימה בעונה שעברה, אז הבטיחה את הישארותה בליגה רק במחזורי הסיום.

כעת מתברר כי גם בתוך המועדון לא חזו בתחילת השנה את ההצלחה הגדולה. בדיילי מייל הבריטי פורסם כי שחקני הקבוצה לא יקבלו פרמיות במקרה של זכייה באליפות, וגם לא על העפלה היסטורית לליגת האלופות. על פי הפרסום, בקיץ האחרון העריכו בקבוצה שהמטרה היא הישרדות בפרמיירליג, ועל כן המענק היחיד שהובטח לשחקנים הוא סכום של 6.5 מיליון פאונד, שיחולק בין כל חברי הסגל במקרה בו הקבוצה תסיים במקום ה-12 בטבלה ומעלה.

אין ספק שג'יימי ורדי, ריאד מחרז וחבריהם הצליחו הרבה מעל למשוער, כנראה גם ביחס לציפיות שלהם עצמם. אולי בסופו של דבר הם אכן יתוגמלו כספית על העונה הנפלאה שלהם, בינתיים הם יצטרכו להסתפק במאבק על תואר האליפות. בהחלט תגמול ראוי בפני עצמו.

מימין: שינג'י אוקזאקי, ריאד מאחרז, דני סימפסון, ג'יימי ורדי, לסטר סיטי. GettyImages
אין מענקי אליפות. לסטר סיטי/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • לסטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully