וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה כרמלו אנתוני אמור לחשוב אם יביאו לניו יורק את דיוויד בלאט?"

בארה"ב טוענים שוולטון הוא המועמד המוביל לאמן את הניקס, אך שמו של הישראלי עדיין מוזכר. ב-ESPN החמיאו לבלאט, אחד הפרשנים טען: "אם אני מינסוטה, הוא גבוה ברשימה שלי"

AP

בווידאו: פיל ג'קסון וקורט ראמביס מדברים על השינויים בניקס

אחד הנושאים החמים בימים האחרונים בכדורסל האמריקאי ממשיך להיות זהות המאמן הבא של ניו יורק. קורט ראמביס אמנם החליף באופן זמני את דרק פישר בתפקיד, אולם בארצות הברית מעריכים שבקיץ ימונה מאמן אחר, באופן קבוע.

שמו של דיוויד בלאט כבר הוזכר כמועמד לניקס לפני מספר ימים. איאן בגלי, כתב ESPN, התארח בפודקסט של זאק לואו והרחיב בנושא: "בלאט והג'נרל מנג'ר סטיב מילס מכירים אחד את השני מפרינסטון, הם מאוד קרובים. אני מניח שיהיו שיחות בין הניקס ודיוויד בלאט, רק בגלל הקשר של בלאט עם ה-GM. הדבר המעניין שם הוא שאם הם באמת ישקלו לקחת את בלאט, מה כרמלו אמור לחשוב? כי החבר שלך לברון לא רצה לשחק עבור המאמן הזה, והנה הוא מאמן פוטנציאלי לניקס. אנחנו קופצים קדימה, אבל אני פשוט לא יודע איך זה יעבוד עם כרמלו".

ב"ניו יורק פוסט" דיווחו הבוקר כי המועמד המוביל לתפקיד יהיה לוק וולטון, בהנחה שיהיה פנוי. עם זאת, עוזר מאמן גולדן סטייט עשוי להעדיף לאמן בחוף המערבי, ועל כן ישנם מועמדים אחרים לתפקיד. פיל ג'קסון צייץ לאחרונה כי הוא "לא נשוי להתקפת המשולש", ובעיתון הניו יורקי כתבו הבוקר: "יכול להיות שהציוץ הזה מכוון גם אל עבר בלאט, שפוטר מקליבלנד והוא חבר קרוב של סטיב מילס".

בפודקסט נוסף של ESPN דנו טום הברסטרו, ג'ורג' סדאנו ואמין אלהסן בקרוסלת המאמנים בליגה, וביקשו לדרג את שלושת המאמנים הטובים ביותר בשוק. גם כאן, בלאט זכה לאזכור. "ג'ף הורנסק ראשון, לוק וולטון שני, דיוויד בלאט שלישי", אמר הברסטרו. "אם הוא לא צריך לאמן את לברון או שחקן גדול מהענף, בלאט יצליח ב-NBA".

סדאנו דירג אף הוא את בלאט שלישי, אחרי טום ת'יבודו ו-וולטון, ואלהסן אמר: "זה תלוי במועדון. אם אני קבוצה צעירה כמו מינסוטה, בלאט יהיה גבוה ברשימה שלי".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
לא יורד מסדר היום. בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully