וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא: "כנראה שמול מכבי צריך לשחק מכוער, כמו שהפועל עשתה"

11.2.2016 / 7:51

הקבוצה של שרון מימר מלקקת את הפצעים אחרי התבוסה בגביע ("חיפשנו כדורגל יפה ונענשו על כך") ומתחילה לדאוג: "צריך לעמוד טוב על הקרקע ולדאוג שלא נתדרדר לתחתית הרותחת"

one

ההפסד 3:0 אמש (רביעי) למכבי תל אביב ברבע גמר גביע המדינה, הצטרף באופן ישיר להפסד הביתי לבני יהודה במחזור האחרון בליגה ובהפועל כפר סבא שוב מסתכלים על הטבלה בחשש. "אם כבר היו מחשבות על פלייאוף עליון, עכשיו צריך לעמוד טוב על הקרקע עם רגליים יציבות ולדאוג שלא נתדרדר לתחתית הרותחת", אמרו בקבוצה.

לכפר סבא 26 נקודות, רק 4 יותר מהפועל עכו הממוקמת מתחת לקו האדום. אחד השחקנים אמר אמש: "צריך לשכוח מהר מהמשחק הזה נגד מכבי תל אביב ולצאת לקרית שמונה כדי לחזור עם משהו. זאת תהיה מלחמת עולם כי גם קרית שמונה בלחץ וצריכה את הנקודות כדי לנסות ולהתברג לפלייאוף העליון. אחרי כמה משחקים שנתנו לנו להאמין שאנחנו מסוגלים להתקדם קדימה, צריך שוב להביט בחשש על התחתית".

בקבוצה מאוד מוטרדים מהפציעה של טל בנש שלא מצליח לחזור לעצמו. גם ההיעדרות של אורי שטרית וסמי אליקים מעיקה מאחר שאין מחליף לחן דילמוני. "בסגל של כפר סבא כל שחקן פצוע זו בעיה", אמר גורם בקבוצה. "גם פאפאדופולוס פצוע לא מעט ובשבילנו זה הרבה".

בכל מה שקשור למשחק אתמול לקח המאמן שרון מימר אחריות ואמר כי זו היתה טעות מבחינתו ללכת על משחק פתוח מצד קבוצתו. בקבוצה אמרו: "כנראה שצריך לשחק מכוער מול מכבי תל אביב ולהסתגר עם עשרה שחקנים כמו שהפועל תל אביב עשתה השבוע. אנחנו חיפשנו כדורגל יפה ונענשו על כך".

שרון מימר מאמן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
לקח אחריות. מימר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully