וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: ברצלונה בגמר, שברה שיא מועדון של משחקים ללא הפסד

אחרי ה-0:7 המוחץ במשחק הראשון, הקטאלנים סיימו ב-1:1 בחוץ מול ולנסיה בגומלין ורשמו משחק 29 ברציפות ללא הפסד, אחד יותר מהשיא שהיה שייך לקבוצה של גווארדיולה ב-2010/11

אדריאנו ברצלונה מול סנטי מינה ולנסיה. GettyImages
אדריאנו הסתדר עם סנטי מינה/GettyImages

אחרי ה-0:7 העצום מהמשחק הראשון, ברצלונה השלימה הערב (רביעי) את עלייתה לגמר גביע המלך בספרד עם 1:1 במסטאיה מול ולנסיה במשחק הגומלין.

המאמן לואיס אנריקה העניק מנוחה לכל הכוכבים שלו ועלה בהרכב משני לחלוטין, ללא לואיס סוארס, ניימאר וליאונל מסי הפצוע, אבל גם כך הקבוצה שלו הצליחה לא להפסיד משחק 29 ברציפות, שיא היסטורי חדש למועדון הפאר הקטאלני. השיא הקודם היה שייך לקבוצה שאימן פפ גווארדיולה בעונת 2010/11.

גארי נוויל האומלל קיווה לנצל את ההזדמנות ולרשום ניצחון יוקרתי, שיוציא את קבוצתו מהתקופה האיומה בה היא נמצאת. התקוות הללו גברו כאשר בדקה ה-39 אלברו נגרדו העלה את ולנסיה ליתרון. החלוץ נשלח לכדור עומק ונותר לבדו לחלוטין מול מארק אנדרה טר שטגן. הבעיטה הראשונה פגעה בשוער, אך נגרדו הסתדר עם הריבאונד וכבש מול שער ריק.

ולנסיה כבר החלה להריח את הניצחון, אבל שש דקות לסיום הצעירים של ברצלונה הצליחו לאזן. חואן קמארה העביר רוחב ו-ווילפריד קאפטום כבש בנגיעה מקרוב את שער השוויון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully