וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: זלאטן כבש צמד והעלה את פ.ס.ז' לרבע הגמר עם 0:3 על ליון

האלופה עלתה שלב בגביע עם ניצחונה ה-16 ברציפות בכל המסגרות. החלוץ השבדי נהנה מאסיסטים של לוקאס (62) ואורייה (67), ראביו חתם (75). נאנט הדיחה את בורדו עם 3:4 דרמטי בהארכה

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
זלאטן לא מפסיק לכבוש/רויטרס

שבע משמונה העולות לרבע גמר הגביע הצרפתי כבר נקבעו, כולל פריס סן ז'רמן שניצחה 0:3 את ליון. הערב (רביעי) סיפק המפעל שתי דרמות גדולות במפגשים על טהרת הליגה הבכירה, בסיומן סנט אטיין (בטרואה) ונאנט (בבורדו) ניצחו בהארכות והצטרפו ללוריין, גאזלק אז'קסיו, סושו מהליגה השנייה וגראנביל מהליגה החמישית. בחמישי: מארסיי נגד טרליסאק מהליגה הרביעית.

פריס סן ז'רמן - ליון 0:3

אחרי שהדיחה את ליון מגביע הליגה, האלופה שלחה את סגניתה הביתה גם בשמינית גמר הגביע וממשיכה לצעוד לעבר שחזור הטרבל הצרפתי. פריס סן ז'רמן רשמה ניצחון 16 ברציפות, בזכותו של מי אם לא זלאטן איברהימוביץ'. אחרי שעה בה התקשתה המארחת להבקיע, החלוץ השבדי הרשית עם החזה אחרי כדור רוחב של לוקאס מורה מצד שמאל בדקה ה-62, ובחלוף חמש דקות השלים צמד אחרי הכנה מימין של סרז' אורייה. זלאטן עם 32 שערים ב-31 משחקים העונה בכל המסגרות - קבוצה ונבחרת. אדריאן ראביו חתם את התוצאה בדקה ה-75, עם שער מעמדת נבדל אחרי בישול של מקסוול.

בורדו - נאנט 4:3 (בהארכה)

הדרבי הדרומי סיפק את הסחורה עם דרמה ענקית והכרעה בדקה ה-118. בורדו, שספגה שערים בסיטונות בשבועיים האחרונים, נקלעה לפיגור בדקה השישית עם שער של יאסין באמו, אבל אנזו קריבלי (22) ואנדרה ביוגו פוקו (51) הפכו, לפני שקולביין סיגתורסון האיסלנדי כפה הארכה (66). הרכש הברזילאי מלקום העניק לבורדו יתרון נוסף בדקה ה-98, אבל יוהאן אודל השווה בדקה ה-114, ושתי דקות לסיום, רגע לפני הפנדלים, היה זה המחליף האמריקאי אלחנדרו בדויה שהעלה את נאנט לרבע הגמר עם נגיחה מקרוב.

טרואה - סנט אטיין 2:1 (בהארכה)

הרביעית בטבלה נגררה להארכה על ידי נועלת הטבלה, אבל בכל זאת תהיה גם בהגרלת רבע הגמר. אוסמה טנאנה, קשר הרכש המרוקני שהגיע מהראקלס, כבש משחק שני ברציפות והעלה את סנט אטיין ליתרון בדקה ה-62, אבל בנג'מין ניבה איזן בדקה ה-78 עם כדור חופשי מושלם וכפה הארכה, במהלכה הכריע המחליף ניל מופה בדקה ה-107.

סאר אוניון (ליגה 4) - לוריין 4:0
ללוריין: בנג'מין ז'אנו (51 ו-89), מוריקה פופאנה (74), מקסים ברתלמה (81)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully