וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוניאנין: "מקווה שכולם ישכחו מה היה ונוכל להתרכז בעתיד"

10.2.2016 / 22:49

הבוסני נהנה משער הבכורה בקדנציה השנייה במכבי תל אביב והוסיף: "היו כל מיני דברים ואני לא רוצה לדבר עליהם, אנחנו רוצים תארים". פטר בוס: "תוצאה פנטסטית, היה קשה על המשטח הזה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הבטיחה הערב (רביעי) כמעט סופית את עלייתה לחצי גמר גביע המדינה, לאחר שהביסה 0:3 בחוץ את הפועל כפר סבא במשחק הראשון מבין שניים ברבע הגמר. הצהובים נהנו משער נהדר של האריס מדוניאנין (33), כאשר גם עדן בן בסט (54) ודור מיכה, בביצוע נאה משלו (88) הוסיפו.

פטר בוס אמר בסיום: "לא היה קל לשחק על המשטח הזה, כי הכדור קפץ, אבל כבר במחצית הראשונה היו לנו הזדמנויות ושמחתי שכבשנו את השני בתחילת המחצית השנייה. השלישי בסיום היה חשוב מאוד. כפר סבא שיחקה מתפרצות נהדרות במחצית הראשונה וכשאתה מאבד כדורים קלים, אתה פותח את הדלת למתפרצות. אני המון זמן בכדורגל ואני יודע שאנחנו לא בטוח בחצי הגמר. השגנו תוצאה פנטסטית במשחק הזה".

על טל בן חיים הבלם אמר המאמן: "הוא פצוע. כבר אתמול הוא אמר שהוא הרגיש משהו והיום הוא היה פצוע".

האריס מדוניאנין הוסיף: "כבשתי שער יפה, נחמד לחזור לעניינים. היה חשוב לקבוצה לנצח ולכבוש זה תמיד כיף. רצתי לחגוג עם האוהדים, אף פעם לא היו לי בעיות איתם. אני רק מקווה שכולם ישכחו כל מה שקרה בעבר, ונוכל להתרכז בעתיד. היו כל מיני דברים ואני לא רוצה לדבר עליהם. אנחנו רוצים תארים. קצת קשה לי, כי אני צריך כמה משחקים כדי לחזור לכושר. אני מקווה שזה יחזור אליי במהרה".

מאמן כפר סבא, שרון מימר, סיכם: "הסיכויים קלושים מעכשיו. מאכזב. אני לוקח את ההפסד עליי. בחרתי כמאמן לא לבוא ולהתגונן, אלא לשחק כדורגל. הגענו להמון מצבים, לא השכלנו לכבוש. המשחק יכול היה להראות אחרת. מכבי, עם האיכות שלה, הענישה אותנו כל פעם. כדור בשער או שוער שלוקח זה ההבדל בין ניצחון להפסד. זה המשחק עם הכי הרבה מצבים מאז שהגעתי לפה ופעם ראשונה שלא כבשנו. עשינו משחק טוב, יצאנו עם תוצאה מאכזבת. אל תתבלבלו, התמודדנו מול הדאבליסטית, השחקנים האלה בטופ של הכדורגל שלנו. המטרה העיקרית שלנו היא להישאר בליגה".

גולאסו. מדוניאנין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully