וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשפלה של לוקאס סילבה: הורד מאוטובוס השחקנים על ידי נשיא מארסיי

וינסנט לאברונה החליט להעניש את הקשר המושאל מריאל על כך שלא הסכים לעבור לאנדרלכט והוריד אותו מהאוטובוס שהיה בדרך למשחק מול מונפלייה. לראשונה העונה: אבו דיאבי נכלל מארסיי

לוקאס סילבה, הקשר הברזילאי שמושאל מריאל מדריד למארסיי, עובר תקופה די מסוייטת בקבוצה מדרום צרפת ואחרי שמיצ'ל מאמנה הספרדי של הקבוצה התבטא נגד השחקן ואמר שאינו מרוצה מיכולתו, המועדון ניסה להחזירו בחלון ההעברות של ינואר לשורות הבלאנקוס. אחרי שריאל סירבה לקבל בחזרה את הקשר הברזילאי, מארסיי ניסתה להשאילו לאנדרלכט הבלגית אך הפעם השחקן היה זה שסירב לעבור והמועדון החליט להעניש ולהשפיל אותו בדרך יצירתית.

לוקאס סילבה מארסיי. AP
עונת בלהות. לוקאס סילבה/AP

נשיאה של מארסיי וינסנט לאברונה החליט להעמיד את סילבה במקומו, ומסתבר שביום שלישי שעבר, כשאוטובוס השחקנים היה בדרך למשחק הליגה מול מונפלייה, לאברונה הורה לסילבה לרדת מהאוטובוס כשיתר חבריו והצוות המקצועי שנכח באוטובוס היה בהלם מהאקט של הנשיא. סילבה גם הודח מסגל הקבוצה לצמד המשחקים מול אתלטיק בילבאו בליגה האירופית ונדמה שהקשר, שהגיע עם ציפיות גדולות לריאל מדריד בתחילת השנה, עומד לסיים עונה עגומה מאוד מבחינתו ולשבת ביציע עד הקיץ.

סילבה בן ה-22, הגיע לריאל מדריד מקרוזיירו בעונה שעברה אך שימש בעיקר כשחקן מחליף. העונה סילבה קיבל את חולצת ההרכב תשע פעמים, אך הוחלף בשמונה מתוכן והציג יכולת מאכזבת.

בתוך כך, מי שנכלל בסגל הקבוצה הצרפתית למשחק הגביע מחר לראשונה מאז הצטרף למועדון, הוא לא אחר מאשר אבו דיאבי. קשרה של ארסנל לשעבר שסובל מפציעות לאורך כל הקריירה שלו, יקווה לקבל מחר דקות מול טרליסאק ולשחק לראשונה מאז ספטמבר 2014 (!).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully