וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים סיימה את עונת היורוקאפ עם תבוסה 108:61 לגראן קנאריה

האלופה הישראלית התבזתה בספרד והייתה קרובה לרשום את ההפסד הגדול ביותר שלה בהיסטוריה. פרנקו סיים את הקמפיין המשפיל עם מאזן של 6:0 ועם הרבה חומר למחשבה. 19 נקודות לאגילר

one

בווידאו: תקציר התבוסה הכואבת של הפועל ירושלים

הפועל ירושלים סיימה הערב (רביעי) את עונת היורוקאפ שלה עם הפסד מביך ומבזה בספרד - 61:108 לגראן קנאריה. ההפסד היה קרוב לתבוסת השיא של ירושלים באירופה - ה-45:98 לקאזאן בשנת 2008 ולמעשה מהווה את התבוסה השנייה בגודלה בכל הזמנים. המשחק סיכם את שלב הבתים ושלח את ירושלים מושפלת עם מאזן של 6:0 בעונה אירופית שאורי אלון ירצה לשכוח, בטח לאור הציפיות שנבנו אחרי עונת האליפות. ירושלים לא הייתה במשחק מהשנייה הראשונה ונתנה לפאבלו אגילר ולאנז'ש פסצ'ניקס לחגוג. רק ג'וש דאנקן ודונטה סמית' הצליחו לשים את הכדור בטבעת, אך ירושלים פשוט לא שמרה בהגנה, לא הציגה משחק ראוי וספגה תבוסה מביכה שסיימה עונה מבזה. כעת, ינסו להתרכז בירושלים בלשמור על תואר האליפות, כשגם היריבה העיקרית שלה, מכבי תל אביב, סיימה את דרכה באירופה וסגרה עונה רעה מאוד לישראל מעבר לים.

שחקני הפועל ירושלים דונטה סמית', אי ג'יי רולנד. ברני ארדוב
לא נעים. רולנד וסמית'/ברני ארדוב

קלעו לגראן קנאריה: אגילר 19 (3 מ-3 לשלוש), אומיץ' 18 (7 מ-8 מהשדה, 17 ריבאונדים), פסצ'ניקס 16 (7 מ-7 מהשדה), ניולי 14 (5 מ-8 מהשדה), סילי 13, באיז 9, פאנגוס 8, סאלין, רבאסדה ופאולי 3 כל אחד, אוליבר 2.

קלעו להפועל ירושלים: ג'וש דנאקן 14, דונטה סמית' 13, דיאור פישר 10, ליאור אליהו 8, רפי מנקו ואי ג'יי רולנד 5 כל אחד, יותם הלפרין 4, בר טימור 2. שיחק ולא קלע: איגור מאיור.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. ברני ארדוב
הפסד מביש. פרנקו/ברני ארדוב

מחצית 1

רבע 1 - 12:31 לגראן קנאריה

הספרדים פתחו את המשחק בטירוף בראשות אנז'ש פסצ'ניקס ופאבלו אגילר, שהפציצו מכל מקום והשאירו את האורחת בהלם. ירושלים התקשתה לשים את הכדור בטבעת ועד הדקה האחרונה ברבע קלע 7 נקודות בלבד. נראה שרק ג'וש דאנקן, שסיים את הרבע עם 5 נקודות, מסוגל לשים את הכדור בטבעת. 12:31 לגראן קנאריה בסוף הרבע הראשון.

רבע 2 - 25:58 לגראן קנאריה

המטווח של המקומיים המשיך כשירושלים פשוט לא הצליחה לייצר שום דבר התקפי ראוי. גם די ג'יי סילי נכנס לקצב אצל המארחת כשדונטה סמית' היה היחיד ששם נקודות על הלוח אצל האורחת. 25:58 לקנאריה במחצית.

שחקן הפועל ירושלים דונטה סמית'. ברני ארדוב
התרסקות. דונטה סמית'/ברני ארדוב

מחצית 2

רבע 3 - 43:86 לגראן קנאריה

ההתרסקות המשיכה. פסצ'ניקס, אומיץ' וסילי לא ריחמו, שמרו טוב בהגנה ופשוט לא ספרו את החבורה של פרנקו, שחטפה מכל כיוון. סמית' ודאנקן היו היחידים שניסו לעשות משהו, כשכל שאר החבורה באדום הציגה מספר מחפיר. 43:86 בסוף הרבע.

רבע 4 - 61:108 לגראן קנאריה

גארבג' טיים מתמשך אפיין את הרבע האחרון, כשירושלים מנסה למנוע תבוסה של למעלה מ-50 הפרש, 'הישג' בו לבסוף הצליחה, בקושי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully