וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באנגליה: מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי מתחרות על החתמת ניימאר

כוכב ברצלונה בדרך החוצה? אביו של הברזילאי: "אין לו סיבה לחתום על חוזה חדש בקבוצה". בשתי הנציגות של מנצ'סטר מתכננים להפוך את ניימאר לכוכב שלהן לשנים הקרובות. בסיטי מקווים שהגעתו של פפ תפתה אותו להגיע

one

ההודעה הרשמית על הגעתו של פפ גוארדיולה למנצ'סטר סיטי בעונה הבאה, הציתה באופן טבעי גל שמועות בקשר לשחקני רכש נוצצים שינחתו בקיץ באיתיחאד על מנת להצטרף לקבוצה ולמאמן העל. אחד מהשמות העיקריים הוא זה של ניימאר, שהאפשרות שיעזוב את ברצלונה הפכה מציאותית בעקבות דבריו של אביו: "אין שום סיבה שהוא יחתום על חוזה חדש בקבוצה".

אבל מנצ'סטר סיטי לא לבד במרוץ אחר הברזילאי. לא אחרת מיריבתה העירונית, מנצ'סטר יונייטד, נחשבת כיריבה העיקרית שלה על החתמתו. על פי הדיווחים, יונייטד כבר הודיעה על כוונתה לשלם את סעיף השחרור של השחקן, בסך של 144 מיליון יורו. שתי הקבוצות מוכנות לעשות הרבה על מנת להחתים את ניימאר, כולל לתת לו חוזה של כמיליון פאונד לשבוע.

כבר כאשר הגיע לבאיירן מינכן, ביקש פפ מהנהלת הקבוצה להחתים את ניימאר, אך סנטוס וברצלונה כבר סיכמו על הגעתו לספרד. כעת, בעזרת הכסף הגדול בסיטי, ינסה המאמן לנצל את העובדה שבבארסה מסי תמיד יהיה הכוכב הראשי בהצגה, ולפתות את ניימאר לחבור אליו.

באשר לאולד טראפורד, ברור לחלוטין שהברזילאי לא יגיע לשם אם הקבוצה לא תסיים בין ארבע הראשונות בליגה, שכן הוא לא ישחק בקבוצה שלא משתתפת בליגת האלופות.

יש לציין שבעבר אביו של ניימאר חשף שיונייטד הציעה 190 מיליון יורו על בנו, והוסיף ש"עוד נותרו לו שנתיים בחוזה, אבל כולם יכולים להירגע כי הוא מאושר פה". עם זאת, בספרד פקפקו ביכולת של ברצלונה לשלם את משכורות העתק של סוארס מסי וניימאר.

שחקני ברצלונה, ליאונל מסי, ניימאר. AP
ייפרדו? ניימאר עם מסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully