וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי וויליאמס התמוטט במהלך משחק של צפון קרוליינה: "הכל הסתובב לי"

המאמן המעוטר סבל מהתקף סחרחורת אחרי ויכוח עם השופט, פונה לחדר ההלבשה והבהיר בסיום: "אני חי ובועט". עוזרו: "העובדה שהוא יצא לברך את הילדים שלנו בסיום מראה למה הוא שייך להיכל התהילה"

רוי וויליאמס, אחד המאמנים הגדולים בתולדות כדורסל המכללות, התמוטט הלילה (בין שלישי לרביעי) במהלך משחק של קבוצתו. הטאר הילס התארחו אצל בוסטון קולג' למשחק חשוב אחרי שני הפסדים רצופים במשחקי חטיבת ה-ACC, ו-14 דקות לסיום צעק ווילימאס בן ה-65 על אחד השופטים בזמן ירידת הקבוצות לפסק זמן, ולפתע צנח על ברכיו ונשכב על הפרקט.

וויליאמס ניסה להמשיך ולתדרך את שחקניו במשך כמה שניות, לפני שפונה לחדר ההלבשה, משם צפה בהמשך המשחק, בסיומו ניצחו התכולים שלו 65:68. "אני חי, ובועט", ניסה וויליאמס להרגיע בסיום. "כבר 17-18 שנה שאני סובל מהתקפי סחרחורת מדי פעם, וזו הפעם הראשונה שזה קורה לי במהלך משחק. כל ההתקפים הקודמים שלי היו אחרי שסובבי את הראש מהר מדי. הפעם אמרתי משהו לשופט, לא הגבתי היטב לתגובה שלו, ואז הכל הסתובב לי במהירות".

מי שנכנס לנעליו של וויליאמס בדקות הסיום היה עוזרו סטיב רובינסון, שאמר: "העובדה שרוי יצא מחדר ההלבשה בסיום כדי לברך את הילדים שלנו מראה למה הוא שייך להיכל התהילה. הוא רצה מאוד לברך אותם, ובצדק. כל מי שראה את המשחק ראה המון לב והמון אופי".

וויליאמס, ששימש במשך שנים ארוכות כעוזרו של דין סמית' האגדי בצפון קרוליינה, ונחשב לאיש המשמעותי ביותר בגיוסו של מייקל ג'ורדן לשורות המכללה, עבר ב-1988 לעמדת המאמן הראשי בקנזס, שם אימן 15 שנה לפני שחזר לצפון קרוליינה ב-2003, ומאז הוביל את הטאר הילס לשתי אליפויות (2005, 2009). מאזן הקריירה שלו עומד על 204:757, והוא נמצא במקום ה-29 בכל הזמנים במספר הניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully