וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: גליל/גלבוע ניצחה את עירוני רמת גן, ק. אתא הביסה את אשקלון

הקבוצה של אריאל בית הלחמי נותרה בפסגה אחרי 64:78 מרשים בזיסמן. ג'וליאן מילס ותומר גינת חגגו על האשקלונים, שהגיעו למשחק עם 8 שחקנים בלבד. 76:78 דרמטי לרעננה על מגדל העמק

נועם מטלון שחקן הפועל עפולה נשמר על ידי אור רון שחקן הפועל לב השרון. איתי חסיד
תפר את כפר סבא. נועם מטלון/איתי חסיד

משחקי המחזור ה-17 בליגה הלאומית בכדורסל נערכו הערב (שלישי) וכמו תמיד, סיפקו מספר תוצאות מעניינות.

עירוני רמת גן - הפועל גליל/גלבוע 78:64

מוליכת הטבלה חזרה מזיסמן עם ניצחון חוץ מרשים על הרמת גנים תוך כדי משחק הגנה נהדר. וול הוביל את המנצחת עם 16 נקודות, סיגרס הוסיף 15 לקבוצתו של אריאל בית הלחמי. נייט מילר קלע 19 לר"ג.

עירוני קרית אתא - אליצור אשקלון 57:94

קרית אתא הביסה האשקלונים במשחק חד צדדי ונשארה צמודה לפסגה. ג'וליאן מילס קלע 23 נקודות למנצחים, תומר גינת הוסיף 16. אשקלון, שהופיעה עם שמונה שחקנים בלבד למשחק, קיבלה 13 נקודות מלאומי וקלר.

הפועל עפולה גלבוע - הפועל כפר סבא 64:76

העפולאים נצמדו גם הם לפסגה ולשכנה מוליכת הטבלה כשהרחיקה את הכפר סבאים מהצמרת. זיו בן צבי היה מצוין עם 25 נקודות, נועם מטלון הוסיף 24. ורנון טיל קלע 16 לכפ"ס.

הפועל גליל עליון/קרית שמונה - א.ס רמת השרון 90:92

דרמה קטנה התרחשה בכפר בלום שם גברה הקבוצה המקומית על הקבוצה מהשרון. 2 דקות לסיום, המקומיים הוליכו כבר ב-8 נקודות, אבל ריצה של רמה"ש בסיום כמעט והספיקה לה לקאמבק, אלא שגליל הצליחה לשמור על הניצחון. ג'ורדן עם 28 נקודות וקוקס עם 22 נקודות בלטו אצל המנצחים, גורדון עם 28 נקודות ורועי הובר עם 18 בלטו למפסידים.

מכבי רעננה - הפועל מגדל העמק 76:78

הדרמה הגדולה של הערב התרחשה במטרווסט, שם רעננה המקומית רשמה ניצחון דחוק. עמית בן דוד וגיבנס העניקו לרעננה את הניצחון עם סלים חשובים בדקה האחרונה, גיבנס קלע 16, פירסון 15. למגדל העמק אוגיד צלף 29 נקודות.

מכבי הוד השרון - אליצור יבנה 94:100

משחק התחתית הלך למארחת, שהצליחה לרשום ניצחון חשוב ולהתרחק מהאיזור המסוכן. רודני אלכסנדר הוביל את המארחת עם 33 נקודות, מורן הוסיף 26. גאסטון קלע 27 נקודות שלא הספיקו ליבנה, ווד הוסיף 24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully