וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "אי אפשר להיות מרוצה", תורג'מן: "רגשות מעורבים, אני גאה"

מאמן הפועל באר שבע היה מרוצה רק מהתוצאה ב-0:2 על בית"ר תל אביב רמלה: "קשה להביא אנרגיות, לא נתנצל על היכולת". מאמן המפסידה: "התוצאה לא משקפת". ברדה: "ניצחון קשה על קבוצה מוכשרת"

one

בווידאו: 0:2 להפועל באר שבע על בית"ר תל אביב רמלה

הפועל באר שבע אמנם התקשתה מאוד, אך הצליחה לגבור הערב (שלישי) 0:2 על בית"ר תל אביב/רמלה ולהשיג לעצמה יתרון סביר לקראת משחק הגומלין, שייערך במגרשה של הקבוצה מתחתית הליגה הלאומית.

מאמן המנצחת, ברק בכר אמר לאחר המשחק: "אי אפשר להיות מרוצה ממשחק כזה. אני חייב להחמיא ליריבה. הם שיחקו טוב והגיעו למצבים. לחצו אותנו וגרמו לנו להראות רע. אני מאוכזב מהיכולת אבל זו תוצאה טובה וזו מקדמה חשובה. יהיה קשה גם בגומלין, אבל יש עוד זמן עד אז. החילופים שינו את המשחק. היינו קצת רדומים בהתחלה, ברדה לא היה אמור לשחק אבל לא לוקחים סיכונים. ראו היום כמה הוא נכס. שהר שיחק בעיקר במשחקי הגביע כי חזר מפציעה, הוא הבקיע בכל המשחקים בגביע וזה חשוב מאוד. חשוב ששחקנים יכולים לשחק בכמה תפקידים. קשה כבר להביא אנרגיות בשלב הזה של העונה, הכי חשובה התוצאה. לא נתנצל על היכולת. מקווה שדודו גורש יהיה כשיר יש לו בעיה במפשעה. בכל מקרה יש לנו שוער מחליף - רובי לבקוביץ' והוא שוער מצוין. העניינים עם ארבייטמן הסתיימו בצורה מיוחדת. אוהבים אותו, אני מקווה שהוא לא יכבוש נגדנו. הוא אחלה שחקן ואני מאחל לו בהצלחה".

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
עשה את שלו. בכר/קובי אליהו

אליניב ברדה אמר: "אני בכלל לא מבואס שנכנסתי. לא יודע אם הייתי אמור או לא, אבל תמיד כיף להכנס ולנצח. היה משחק קשה נגד קבוצה מאוד מוכשרת ומאמן יוצא מן הכלל שסידר אותם טוב. יש עוד מחצית במפגש הגביע, אבל בינתיים אנחנו חושבים על הפועל חיפה בשבת. יש לנו סגל עמוק ולמאמן יש אפשרות בחירה בין שחקנים טובים לטובים מאוד. זה דבר מבורך ואני שמח שכל מי שמקבל הזדמנות לוקח אותה. מבחינתנו יהיה טעות להתחיל להסתכל על הפער ועל קבוצות אחרות. מכוונים להסתכל רק על עצמנו ולא על אחרות, לא לחכות למתנות מאף אחד. יהיה מפגש פיקנטי מול שלומי ארבייטמן שהוא חבר טוב, מאחל לו את כל הטוב שבעולם".

מאמן המפסידה עמיר תורג'מן אמר: "האמת שאני ברגשות מעורבים. מצד אחד שיחקנו כמו שרצינו לפי תוכנית המשחק ומצד שני הפסדנו. ידענו שהם מסוכנים ולכן גם רצינו להעביר את הכדור לחלק השני של המגרש. ה-2:0 לא משקף, אבל ככה זה - קבוצות גדולות שיודעות לעקוץ בזמן הנכון. מבסוט על ההשקעה הגדולה של החבר'ה. עדיין יש סיכוי, אבל חבל על הגול השני. התוכנית הייתה לעבור שלב שלב, לעבור רבע שעה ראשונה שאנחנו יודעים שהם לוחצים גבוה וחזק. למרות האכזבה, אני גאה בבחורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully