וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "זו הזדמנות טובה להוכיח שאנחנו נשארים תחרותיים בכל מצב"

אחרי 0:7 לברצלונה במשחק הראשון, תארח ולנסיה את הגומלין חסר החשיבות. לואיס אנריקה: "צריך לעלות כרגיל כדי לנצח", גארי נוויל: "אני נואש לשנות את המצב ויודע שאעשה זאת"

מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה. GettyImages
"צריך לשכוח את התוצאה מהמשחק הראשון". אנריקה/GettyImages

משחק הגומלין בחצי גמר הגביע הספרדי בין ולנסיה לברצלונה ייערך מחר (רביעי), כאשר זהות העולה לגמר הוכרעה כבר במפגש הראשון בין השתיים. כזכור, מחזיקת הגביע הביסה בקאמפ נואו את גארי נוויל וחניכיו 0:7, בהצגה משותפת של לואיס סוארס (רביעיה) ולאונל מסי (שלושער). למרות המחסור בתחרותיות, מאמן ברצלונה לואיס אנריקה לוקח את המשחק ברצינות.

"התוצאה במשחק הראשון הופכת את המפגש הזה למוזר", אמר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק, "לא יהיה משחק קל. זאת הזדמנות עבורנו להוכיח שאנחנו נשארים תחרותיים בכל מצב. עלינו לשכוח את תוצאת המשחק הראשון ולעלות לנצח כרגיל. אין לנו מושג איזו ולנסיה אנחנו עומדים לפגוש".

למרות הדברים הללו של המאמן הקטאלני, והוא לא צפוי להעלות את ההרכב החזק שלו למשחק, כאשר די ברור ששלישיית המחץ סוארס, ניימאר ומסי, שלא כשיר בכל מקרה, תזכה למנוחה. בקבוצה מקווים שהכוכב הארגנטינאי יהיה כשיר למשחק הליגה מוסל סלטה ויגו ביום ראשון, בעקבות בעיה בכליות ממנה הוא סובל.

מאמן ולנסיה, גארי נוויל. GettyImages
"כדורגל יכול להיות אכזרי". נוויל/GettyImages

עבור המארחת, שבעשרה משחקי ליגה תחת גארי נוויל לא הצליחה לנצח ולו פעם אחת, מדובר בהזדמנות לשחק בלי לחץ, ואולי להוכיח שהם מסוגלים לצאת מהתקופה הקשה. "אני נואש לשנות את המצב ויודע שאעשה זאת", אמר נוויל, "כדורגל יכול להיות ספורט אכזרי. הגיע לנו לנצח את שלושת משחקי הליגה האחרונים".

עם כל הכבוד למפגש הגביע, נוויל כבר חושב על משחק הליגה הבא של הקבוצה, בשבת, מול אספניול. "זהו משחק קריטי עבורנו. אני תמיד אומר שהמשחק הקרוב הכי חשוב, אך לאור תוצאת המפגש הראשון עם ברצלונה אני מרשה לעצמי לחשוב על אספניול".

האנגלי פנה לאוהדי הקבוצה ואמר: "הם היו פה לפני ויישארו אחרי. אני רוצה לעמוד בציפיות שלהם. אנחנו מרוכזים אך ורק בלשפר את הקבוצה בשבילם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully