וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: באיירן מינכן והרטה ברלין העפילו לחצי הגמר

לבנדובסקי כבש צמד וטיאגו הוסיף ב-0:3 בבוכום. הרטה ניצחה 2:3 את היידנהיים. הגרלת חצי הגמר: הרטה - דורטמונד, באיירן - ברמן. אנגליה: 3:4 לווסט ברומיץ' בפנדלים על פיטרבורו

ודאד איבישביץ' שחקן הרטה ברלין. רויטרס
צמד וחצי גמר. איבישביץ'/רויטרס

רבע גמר הגביע הגרמני נמשך הערב (רביעי) עם שני משחקים מסקרנים כאשר באיירן מינכן האלופה טיילה לשלב הבא עם 0:3 בחוץ על בוכום והרטה ברלין ניצחה 2:3 בחוץ את היידנהיים. לאחר המשחקים נערכה הגרלת חצי הגמר שבה נקבע שבאיירן מינכן תארח את ורדר ברמן והרטה ברלין את בורוסיה דורטמונד.

רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן. GettyImages
הפעם בלי דרמות. לבנדובסקי חוגג/GettyImages

בוכום - באיירן מינכן 3:0

האלופה, שבעונה שעברה הודחה מהגביע על ידי בורוסיה דורטמונד בחצי הגמר לאחר דו קרב פנדלים, רוצה לזכות השנה גם בתואר הזה והיא עשתה עוד צעד לשם עם ניצחון קליל מול הקבוצה מהבונדסליגה השנייה. פפ גווארדיולה פתח בהרכב חזק עם לבנדובסקי, רובן, דוגלאס קוסטה ומולר בהתקפה והחלוץ הפולני שבר את הקרח בדקה ה-38 אחרי בישול של מולר, שגם החטיא פנדל ד קה לפני ההפסקה אבל פינק בדקה ה-61 גם את טיאגו אלקנטרה שכבש את השני ולבנדובסקי השלים את החגיגה הבווארית עם שער נוסף בתוספת הזמן אחרי בישול של אריאן רובן.

היידנהיים - הרטה ברלין 3:2

העונה המצוינת של הרטה נמשכת ואחרי ההצלחה בליגה, היא התקרבה צעד נוסף להופעה בגמר שייערך באצטדיונה הביתי, לאחר ניצחון על היריבה ממרכז הטבלה בליגה השנייה. ארנה פאייק העלה את המארחת ליתרון מהיר (10), אבל ודאד איבישביץ' הגיב בצמד בזק (14, 21) וגנקי הראגוצ'י הוסיף (58), לפני שמארק שנטרר צימק בפנדל (82), אבל לא יותר מזה.

* אנגליה: ווסט ברומיץ' נמנעה מהדחה מביכה ועלתה לשמינית גמר הגביע בזכות 3:4 דרמטי בפנדלים על פיטרבורו מהליגה השלישית, אחרי 2:2 במשחק הראשון ו-1:1 ב-120 דקות הערב במשחק החוזר. המארחת הייתה ראויה לניצחון והוליכה משער של ג'ון טיילור (55), אבל דארן פלטשר השווה בדקה ה-71 והשאיר לבאגיז תקווה. המשחק נגרר לדו קרב מהנקודה הלבנה, במהלכו דווקא פלטשר בעט לקורה, אבל למזלו בן פוסטר עצר את הבעיטות של מרטין סמואלסן ולי אנגול כדי לסדר לווסט ברומיץ' מפגש מול רדינג מליגת המשנה בשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully