וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד לואיז סירב להתחלף מול מארסיי: "זה היה פשוט מביך"

הכרוז במשחק בין פריס סן ז'רמן למארסיי כבר הכריז על החילוף של הבלם, אך הוא בחר להישאר על כר הדשא. בלאן זעם, אחד השחקנים טען: "לא הבנו מה קורה. הוא היה חייב להקשיב להוראות המאמן"

שחקן פריס סן ז'רמן, דויד לואיז. רויטרס
הביך את חבריו. דויד לואיז מול מארסיי/רויטרס

לא שקט בפריס סן ז'רמן כשבוע לפני המשחק החשוב מול צ'לסי בשמינית גמר ליגת האלופות. בצרפת מדווחים על תקרית שאירעה במהלך המשחק בין האלופה לבין מארסיי במחזור האחרון (הפריסאים ניצחו 1:2). בדקה ה-75 חש הבלם הברזילאי, דויד לואיז, בכאבים ברגלו ונבדק על ידי הצוות הרפואי, שהחליט שלא לסכנו ודרש מהמאמן לורן בלאן להחליפו.

בלאן כמובן הקשיב, הרים את מרקיניוס מהספסל ושלח אותו לעמדת החילופים. הכרוז באצטדיון כבר הכריז על החילוף אך לפתע החליט לואיז לא לרדת מכר הדשא. הוא בחר שלא להתחלף למרות הדרישה, ולבלאן לא נותרה ברירה אלא להכניס את מרקיניוס על חשבונו של שחקן אחר (בלס מטוידי).

המאמן הצרפתי זעם על המקרה, כשאחד משחקני הקבוצה טען בפני התקשורת הצרפתית: "לא הבנו מה קורה בהתחלה. זה היה פשוט מביך. אני מבין את הרצון של לואיז להישאר על כר הדשא במשחק כזה, אבל הוא היה חייב להקשיב להוראות המאמן".

בצרפת מדווחים שמרקיניוס זעם על המקרה והיה הראשון לעזוב את תחומי האצטדיון לאחר המשחק. בנוסף טוענים שהברזילאי, שלא מרוצה ממעמדו בקבוצה, נחוש יותר מתמיד לעזוב את עיר האורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully